Kύριοι θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται επιπροσθετα η προυπηρεσία της γενικής αγωγής ίσως με μικρότερο συντελεστή.Σκεφτείτε τρια πράγματα
α)ο απαράδεκτος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών μιας και παγκοσμια η τάση για συνεκπαίδευση ολοένα κερδίζει έδαφος
β)ο εκπαιδευτικός που δεν έχει εργαστεί στην γενική δεν έχει "πλοηγο"
γ)σκεφτείτε ποσο αθροιστικά λειτουργεί η τεράστια εμπειρία που έχει κάποιος όταν στη συνέχεια αυτή εμπλουτίζεται με μεταπτυχιακά διδακτορικά, σεμινάρια και εμπειρία στην ειδική.
Επιπρόσθετα και ο ΑΣΕΠ
Kύριοι θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται επιπροσθετα η προυπηρεσία της γενικής αγωγής ίσως με μικρότερο συντελεστή.Σκεφτείτε τρια πράγματα α)ο απαράδεκτος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών μιας και παγκοσμια η τάση για συνεκπαίδευση ολοένα κερδίζει έδαφος β)ο εκπαιδευτικός που δεν έχει εργαστεί στην γενική δεν έχει "πλοηγο" γ)σκεφτείτε ποσο αθροιστικά λειτουργεί η τεράστια εμπειρία που έχει κάποιος όταν στη συνέχεια αυτή εμπλουτίζεται με μεταπτυχιακά διδακτορικά, σεμινάρια και εμπειρία στην ειδική. Επιπρόσθετα και ο ΑΣΕΠ