Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενη ανάρτηση, επιβάλετε να εξαιρεθούν τα ειδικά νηπιαγωγεία από τον ελάχιστο αριθμό μαθητών 4, διότι καθυστερούν πολύ οι εγγραφές των νηπίων τους σε ΣΜΕΑΕ, λόγω διαδικασιών που απαιτούνται μέχρι την εκεί εγγραφή τους, αλλά κυρίως λόγο άρνησης των γονέων να αποδεχθούν τη βαρύτητα της κατάστασης των παιδιών τους. Επίσης, πρέπει να λάβετε υπ'όψην σας πως ο αριθμός μαθητών 8 για τη φοίτηση τους μέσα σε ένα τμήμα, είναι τεράστιος αν σκεφτείτε πως οι περισσότερες αίθουσες ΣΜΕΑΕ, είναι μικρές και επικίνδυνες για παιδιά με ΔΕΠ-Υ, με εγκεφαλική παράλυση κ.λ.π.και θα υφίσταται σοβαρό θέμα ασφάλειας των μαθητών. Σε αυτή την περίπτωση, δε μιλάμε για παιδαγωγική παρέμβαση, αλλά δυστυχώς μόνο για επισφαλή φύλαξη των μαθητών.
Ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη ή τμήμα, μπορεί να παραμείνει όπως ήταν στον προηγούμενο νόμο με κάποια ίσως ευελιξία.
Νηπιαγωγός Π.Ε. 60,50 με οκταετή εμπειρία στο χώρο.
Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενη ανάρτηση, επιβάλετε να εξαιρεθούν τα ειδικά νηπιαγωγεία από τον ελάχιστο αριθμό μαθητών 4, διότι καθυστερούν πολύ οι εγγραφές των νηπίων τους σε ΣΜΕΑΕ, λόγω διαδικασιών που απαιτούνται μέχρι την εκεί εγγραφή τους, αλλά κυρίως λόγο άρνησης των γονέων να αποδεχθούν τη βαρύτητα της κατάστασης των παιδιών τους. Επίσης, πρέπει να λάβετε υπ'όψην σας πως ο αριθμός μαθητών 8 για τη φοίτηση τους μέσα σε ένα τμήμα, είναι τεράστιος αν σκεφτείτε πως οι περισσότερες αίθουσες ΣΜΕΑΕ, είναι μικρές και επικίνδυνες για παιδιά με ΔΕΠ-Υ, με εγκεφαλική παράλυση κ.λ.π.και θα υφίσταται σοβαρό θέμα ασφάλειας των μαθητών. Σε αυτή την περίπτωση, δε μιλάμε για παιδαγωγική παρέμβαση, αλλά δυστυχώς μόνο για επισφαλή φύλαξη των μαθητών. Ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη ή τμήμα, μπορεί να παραμείνει όπως ήταν στον προηγούμενο νόμο με κάποια ίσως ευελιξία. Νηπιαγωγός Π.Ε. 60,50 με οκταετή εμπειρία στο χώρο.