• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 21 Απριλίου 2014, 17:14

    * Προτείνω μοριοδότητηση για όλους ανάλογα με τα προσόντα. Οι τίτλοι σπουδών (διδακτορικό, μεταπτυχιακο κ.λ.π.) να μην μοριοδοτούνται αθροιστικά, αλλά σύμφωνα με τον ανώτερο τίτλο, κάτι που γίνεται ήδη σε διάφορες προκηρύξεις του δημοσίου. * Επίσης, τα σεμινάρια δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται, καθώς οδηγούν σε απόκτηση πιστοποιητικού επιμόρφωσης και όχι τίτλου σπουδών. * Η μοριοδότηση της προυπηρεσίας με 0.2 μόρια/μήνα είναι απαράδεκτη. Η μοριοδότηση με 0.1 μόρια/ μήνα είναι υπεραρκετή. Εξάλλου, οι περισσότερες προϋπηρεσίες και στους περισσότερους κλάδους αποκτήθηκαν μετά από την παρακολούθηση σεμιναρίων, τα οποία αποτελούν απλά μία επιμόρφωση. Όσοι έχουν δουλέψει σε σχολεία ειδικής αγωγής γνωρίζουν καλά ότι μεγαλύτερη αξία, κυρίως για τους γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες, έχουν οι γνώσεις (οι οποίες αποδεικνύνοται σε τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών) των εκπαιδευτικών και τί μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους. Κανένας δεν νοιάζεται για το πόσα χρόνια έχει δουλέψει ο εκπαιδευτικός σε μονάδες γενικής ή ειδικής αγωγής. Και φυσικά κανείς δε νοιάζεται για τις επιμορφώσεις που έχει παρακολουθήσει ο κάθε εκαπιδευτικός. Εξάλλου, ως εκπαιδευτικοί μπορούμε να παρακολουθήσουμε διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια. Γιατί, λοιπόν, να μην μοριοδοτούνται και αυτά παρά μονάχα τα σεμινάρια 400 ωρών; Το πιο σωστό, λοιπόν, θα ήταν οι κάθε λογής επιμορφώσεις να μην μοριοδοτούνται.