Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση ή με απόσπαση στην ειδική αγωγή είναι δάσκαλοι με μετεκπαίδευση ΠΕ70.50. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν επί σειρά ετών εκπαιδευτική προσφορά στην ειδική αγωγή και είναι άδικο να παραθεωρούνται. Επίσης μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει, βάσει του νομοσχεδίου αυτού, οι πτυχιακές σπουδές να έχουν προτεραιότητα έναντι του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού. Αυτό αποτελεί παράδοξη "παγκόσμια πρωτοτυπία" σε ό,τι αφορά στην αντιστοίχηση του επιπέδου σπουδών με την επαγγελματική αποκατάσταση.
Θα ήταν ίσως ορθότερο (με βάση το περιεχόμενο των πτυχιακών τους σπουδών) οι ΠΕ71 και ΠΕ61 να έχουν προτεραιότητα στις ΣΜΕΑΕ, ενώ οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 να έχουν προτεραιότητα στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη.
Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία των ήδη υπηρετούντων με οργανική θέση ή με απόσπαση στην ειδική αγωγή είναι δάσκαλοι με μετεκπαίδευση ΠΕ70.50. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν επί σειρά ετών εκπαιδευτική προσφορά στην ειδική αγωγή και είναι άδικο να παραθεωρούνται. Επίσης μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει, βάσει του νομοσχεδίου αυτού, οι πτυχιακές σπουδές να έχουν προτεραιότητα έναντι του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού. Αυτό αποτελεί παράδοξη "παγκόσμια πρωτοτυπία" σε ό,τι αφορά στην αντιστοίχηση του επιπέδου σπουδών με την επαγγελματική αποκατάσταση. Θα ήταν ίσως ορθότερο (με βάση το περιεχόμενο των πτυχιακών τους σπουδών) οι ΠΕ71 και ΠΕ61 να έχουν προτεραιότητα στις ΣΜΕΑΕ, ενώ οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 να έχουν προτεραιότητα στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη.