Η επιλογή των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ ορθώς γίνεται κατ΄ισοτιμία με τα ισχύοντα κριτήρια και προϋποθέσεις της γενικής αγωγής. Ωστόσο, θα προκύψουν σοβαρά επιστημονικά αλλά και πρακτικά προβλήματα στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής από τους σχολικούς συμβούλους, δεδομένου ότι στην ειδική αγωγή δεν προβλέπεται αντιστοίχηση με τη βαθμίδα εκπαίδευσης όπως συμβαίνει στη γενική αγωγή. Έτσι, ο σχολικός σύμβουλος ειδικής αγωγής (που στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι δάσκαλος)θα κληθεί να αξιολογήσει στο διδακτικό του έργο έναν μαθηματικό ή φυσικό ή φιλόλογο ή έναν νηπιαγωγό. Με ποια επιστημονική και παιδαγωγική επάρκεια θα μπορέσει να ασκήσει αυτό το έργο; Είναι ορθότερο να προβλεφθούν 3 κατηγορίες σχολικών συμβούλων ΕΑΕ: έναν για την προσχολική ειδική αγωγή, έναν για την πρωτοβάθμια ειδική αγωγή και έναν για τη δευτεροβάθμια ειδική αγωγή.
Η επιλογή των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ ορθώς γίνεται κατ΄ισοτιμία με τα ισχύοντα κριτήρια και προϋποθέσεις της γενικής αγωγής. Ωστόσο, θα προκύψουν σοβαρά επιστημονικά αλλά και πρακτικά προβλήματα στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής από τους σχολικούς συμβούλους, δεδομένου ότι στην ειδική αγωγή δεν προβλέπεται αντιστοίχηση με τη βαθμίδα εκπαίδευσης όπως συμβαίνει στη γενική αγωγή. Έτσι, ο σχολικός σύμβουλος ειδικής αγωγής (που στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι δάσκαλος)θα κληθεί να αξιολογήσει στο διδακτικό του έργο έναν μαθηματικό ή φυσικό ή φιλόλογο ή έναν νηπιαγωγό. Με ποια επιστημονική και παιδαγωγική επάρκεια θα μπορέσει να ασκήσει αυτό το έργο; Είναι ορθότερο να προβλεφθούν 3 κατηγορίες σχολικών συμβούλων ΕΑΕ: έναν για την προσχολική ειδική αγωγή, έναν για την πρωτοβάθμια ειδική αγωγή και έναν για τη δευτεροβάθμια ειδική αγωγή.