Η μουσικοθεραπεία έχει αποδειχθεί ότι έχει ευεργετικές επιδράσεις σε ορισμένες κατηγορίες παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οπότε στις ΣΜΕΑΕ αποτελεί αδήριτη αναγκαιότητα η ύπαρξη μουσικοπαιδαγωγού. Όμως, ποιο είναι το νόημα σύστασης νέου κλάδου (του κλάδου ΠΕ36), αφού στις περισσότερες ΣΜΕΑΕ ήδη υπηρετούν με οργανική θέση μουσικοί (πανεπιστημιακών σπουδών και εξειδίκευσης);
Δηλαδή σε μια ΣΜΕΑΕ θα υπηρετεί παράλληλα μουσικός και μουσικοθεραπευτής; Ποιοι θα είναι οι μεταξύ τους διακριτοί ρόλοι; Και ποια θα είναι τα ακαδημαϊκά κριτήρια πρόσληψης των μουσικοθεραπευτών; Οι μουσικοθεραπευτές θα είναι απόφοιτοι πανεπιστημιακών τμημάτων μουσικών σπουδών ή απλώς απόφοιτοι ΙΕΚ;
Η μουσικοθεραπεία έχει αποδειχθεί ότι έχει ευεργετικές επιδράσεις σε ορισμένες κατηγορίες παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οπότε στις ΣΜΕΑΕ αποτελεί αδήριτη αναγκαιότητα η ύπαρξη μουσικοπαιδαγωγού. Όμως, ποιο είναι το νόημα σύστασης νέου κλάδου (του κλάδου ΠΕ36), αφού στις περισσότερες ΣΜΕΑΕ ήδη υπηρετούν με οργανική θέση μουσικοί (πανεπιστημιακών σπουδών και εξειδίκευσης); Δηλαδή σε μια ΣΜΕΑΕ θα υπηρετεί παράλληλα μουσικός και μουσικοθεραπευτής; Ποιοι θα είναι οι μεταξύ τους διακριτοί ρόλοι; Και ποια θα είναι τα ακαδημαϊκά κριτήρια πρόσληψης των μουσικοθεραπευτών; Οι μουσικοθεραπευτές θα είναι απόφοιτοι πανεπιστημιακών τμημάτων μουσικών σπουδών ή απλώς απόφοιτοι ΙΕΚ;