Θέλω να απαντήσω σ'όλους αυτούς, που μας προτάσσουν ένα μεταπτυχιακό ενός χρόνου στο εξωτερικό, οι οποίοι το παίζουν αυθεντίες σε θέματα εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές ανάγκες. θεωρούν πως αυτοί έχουν το προσόν να διδάξουν αυτά τα παιδιά και μόνο αυτοί;
Να τους θυμίσω, πως όταν έκαναν το μεταπτυχιακό τους, γνώριζαν ότι ο νόμος προτάσσει στους πίνακες αναπληρωτών τους πολύτεκνους - εκπαιδευτικούς με 67% αναπηρία - και γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες. Άρα δεν υπήρχε αιφνιδιασμός για να παραπονιούνται τώρα και να στοχοποιούν με απαράδεκτο τρόπο, αυτές τις κοινωνικές ομάδες.
Εμείς δε γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα γίνουμε γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, ούτε θελήσαμε να "αποφύγουμε" αυτή μας την νέα ιδιότητα, αλλά συνεχίσαμε μέχρι τέλους από αγάπη και σεβασμό στη ίδια τη ζωή. Και τώρα εκ των υστέρων, έρχεται ένα νέο νομοσχέδιο να ανατρέψει όλα αυτά, προτάσσοντας τους έχοντας του "ενός έτους" μεταπτυχιακό.
Η πολιτεία μ΄αυτό τον τρόπο, αποθαρρύνει τους νέους γονείς να "κρατήσουν" στη ζωή ένα παιδί με ειδικές ανάγκες. Το ίδιο έγινε και με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, που κατάργησε τις ευεργετικές διατάξεις, λες και μ΄αυτό τον τρόπο στερούσαν θέσεις άλλων εκπαιδευτικών, ενώ τα οφέλη από τα παιδιά τους, τα "καρπώνονταν" και οι ίδιοι. Μετά από όλα αυτά, θα ΄θελα να ήξερα σε λίγα χρόνια, με τί παιδιά θα πλαισιωθούν οι δομές ειδικής αγωγής και γενικής, γενικότερα, για να διδάξουν οι ανωτέρω "φωστήρες".
Θέλω να απαντήσω σ'όλους αυτούς, που μας προτάσσουν ένα μεταπτυχιακό ενός χρόνου στο εξωτερικό, οι οποίοι το παίζουν αυθεντίες σε θέματα εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές ανάγκες. θεωρούν πως αυτοί έχουν το προσόν να διδάξουν αυτά τα παιδιά και μόνο αυτοί; Να τους θυμίσω, πως όταν έκαναν το μεταπτυχιακό τους, γνώριζαν ότι ο νόμος προτάσσει στους πίνακες αναπληρωτών τους πολύτεκνους - εκπαιδευτικούς με 67% αναπηρία - και γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες. Άρα δεν υπήρχε αιφνιδιασμός για να παραπονιούνται τώρα και να στοχοποιούν με απαράδεκτο τρόπο, αυτές τις κοινωνικές ομάδες. Εμείς δε γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα γίνουμε γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, ούτε θελήσαμε να "αποφύγουμε" αυτή μας την νέα ιδιότητα, αλλά συνεχίσαμε μέχρι τέλους από αγάπη και σεβασμό στη ίδια τη ζωή. Και τώρα εκ των υστέρων, έρχεται ένα νέο νομοσχέδιο να ανατρέψει όλα αυτά, προτάσσοντας τους έχοντας του "ενός έτους" μεταπτυχιακό. Η πολιτεία μ΄αυτό τον τρόπο, αποθαρρύνει τους νέους γονείς να "κρατήσουν" στη ζωή ένα παιδί με ειδικές ανάγκες. Το ίδιο έγινε και με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, που κατάργησε τις ευεργετικές διατάξεις, λες και μ΄αυτό τον τρόπο στερούσαν θέσεις άλλων εκπαιδευτικών, ενώ τα οφέλη από τα παιδιά τους, τα "καρπώνονταν" και οι ίδιοι. Μετά από όλα αυτά, θα ΄θελα να ήξερα σε λίγα χρόνια, με τί παιδιά θα πλαισιωθούν οι δομές ειδικής αγωγής και γενικής, γενικότερα, για να διδάξουν οι ανωτέρω "φωστήρες".