Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη , ότι η παράλληλη στήριξη ,δεν δίνεται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αλλά για τη γενικότερη συμπεριφορά ενός παιδιού. Άρα δεν είναι δυνατόν να γίνεται από εκπαιδευτικό με γνώσεις ειδικής αγωγής, αλλά από επαγγελματίες ψυχικής υγείας, όπως οι ψυχολόγοι. Παράδειγμα τα παιδιά που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα και που συχνά η δυσκολία στη φοίτηση τους δεν έχει να κάνει με το γνωστικό πεδίο, αλλά με τη συμπεριφορά. Ή παιδιά που παρουσιάζουν σχολική άρνηση και θα πρέπει ακολουθώντας ένα θεραπευτικό πρόγραμμα να ενταχθούν στο σχολείο και αυτό δεν μπορεί να γίνει μακριά από το σχολείο, αλλά στο σχολείο με την παρουσία ειδικού ψυχικής υγείας.
Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη , ότι η παράλληλη στήριξη ,δεν δίνεται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αλλά για τη γενικότερη συμπεριφορά ενός παιδιού. Άρα δεν είναι δυνατόν να γίνεται από εκπαιδευτικό με γνώσεις ειδικής αγωγής, αλλά από επαγγελματίες ψυχικής υγείας, όπως οι ψυχολόγοι. Παράδειγμα τα παιδιά που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα και που συχνά η δυσκολία στη φοίτηση τους δεν έχει να κάνει με το γνωστικό πεδίο, αλλά με τη συμπεριφορά. Ή παιδιά που παρουσιάζουν σχολική άρνηση και θα πρέπει ακολουθώντας ένα θεραπευτικό πρόγραμμα να ενταχθούν στο σχολείο και αυτό δεν μπορεί να γίνει μακριά από το σχολείο, αλλά στο σχολείο με την παρουσία ειδικού ψυχικής υγείας.