Το πιο δίκαιο είναι η μοριοδότηση και όχι η πρόταξη των μεταπτυχιακών.Δεν είναι δυνατόν ένας απόφοιτος μεταπτυχιακού τίτλου χωρίς καθόλου εμπειρία με μια ξερή γνώση να προσφέρει στην τάξη όσα μπορεί να προσφέρει ένας εκπαιδευτικός με κάποια χρόνια εμπειρία στην ειδική αγωγή.Το έχουμε δει όλοι στα σχολεία που δουλεύουμε με τους μεταπτυχιακούς φοιτητές που κάνουν πρακτική.Έχουν γνώσεις αλλά καμιά απολύτως εμπειρία και περιμένουν από μας τους υπόλοιπους να τους κατατοπίσουμε.
Το πιο δίκαιο είναι η μοριοδότηση και όχι η πρόταξη των μεταπτυχιακών.Δεν είναι δυνατόν ένας απόφοιτος μεταπτυχιακού τίτλου χωρίς καθόλου εμπειρία με μια ξερή γνώση να προσφέρει στην τάξη όσα μπορεί να προσφέρει ένας εκπαιδευτικός με κάποια χρόνια εμπειρία στην ειδική αγωγή.Το έχουμε δει όλοι στα σχολεία που δουλεύουμε με τους μεταπτυχιακούς φοιτητές που κάνουν πρακτική.Έχουν γνώσεις αλλά καμιά απολύτως εμπειρία και περιμένουν από μας τους υπόλοιπους να τους κατατοπίσουμε.