Η υπηρέτησή μου ως Δ/ντή Εκπαίδευσης, ως Σχολικού Συμβούλου, ως Δ/ντή σχ. μονάδος καθώς και η ενασχόλησή μου με την ειδική αγωγή και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, θεωρώ τα παρακάτω ως απαραίτητα για την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη διοίκηση των ΣΜΕΑΕ.
Οι Δ/ντές των ΣΜΕΑΕ πρέπει να έχουν υπηρετήσει τουλάχιστον 6 έτη σε ειδικά σχολεία και όχι σε τμήματα ένταξης και παράλληλες στηρίξεις ή ακόμα και ΚΕΔΔΥ γιατί με τρία μόνον έτη δεν έχουν καταφέρει να αποκτήσουν την εμπειρία αλλά και δεν έχουν αντιμετωπίσει πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες.
Θεωρώ βασικό κριτήριο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπειρία στην αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων μαθητών, γιατί προσφέρει σε συνάρτηση με τη γνώση, σφαιρική και εμπεριστατωμένη άποψη για τη σωστή παιδαγωγική - διδακτική αντιμετώπιση και υποστήριξη όλων των "ειδικών" περιπτώσεων και καταστάσεων που θα προκύπτουν κατά την εκτέλεση του παιδαγωγικού και διοικητικού του έργου του Δ/ντή ΣΜΕΑΕ.
Επιπλέον και οι Σχολικοί Σύμβουλοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης είναι απαραίτητο να έχουν διδακτική, παιδαγωγική ή και διοικητική εμπειρία από υπηρέτηση σε ειδικά σχολεία τουλάχιστον 6 ετών και όχι μόνο σε τμήματα ένταξης ή ΚΕΔΔΥ.
Η υπηρέτησή μου ως Δ/ντή Εκπαίδευσης, ως Σχολικού Συμβούλου, ως Δ/ντή σχ. μονάδος καθώς και η ενασχόλησή μου με την ειδική αγωγή και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, θεωρώ τα παρακάτω ως απαραίτητα για την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη διοίκηση των ΣΜΕΑΕ. Οι Δ/ντές των ΣΜΕΑΕ πρέπει να έχουν υπηρετήσει τουλάχιστον 6 έτη σε ειδικά σχολεία και όχι σε τμήματα ένταξης και παράλληλες στηρίξεις ή ακόμα και ΚΕΔΔΥ γιατί με τρία μόνον έτη δεν έχουν καταφέρει να αποκτήσουν την εμπειρία αλλά και δεν έχουν αντιμετωπίσει πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες. Θεωρώ βασικό κριτήριο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπειρία στην αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων μαθητών, γιατί προσφέρει σε συνάρτηση με τη γνώση, σφαιρική και εμπεριστατωμένη άποψη για τη σωστή παιδαγωγική - διδακτική αντιμετώπιση και υποστήριξη όλων των "ειδικών" περιπτώσεων και καταστάσεων που θα προκύπτουν κατά την εκτέλεση του παιδαγωγικού και διοικητικού του έργου του Δ/ντή ΣΜΕΑΕ. Επιπλέον και οι Σχολικοί Σύμβουλοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης είναι απαραίτητο να έχουν διδακτική, παιδαγωγική ή και διοικητική εμπειρία από υπηρέτηση σε ειδικά σχολεία τουλάχιστον 6 ετών και όχι μόνο σε τμήματα ένταξης ή ΚΕΔΔΥ.