Κατά την γνώμη μου, το άρθρο 22 του νόμου κινείται στην σωστή κατεύθυνση, χρειάζονται όμως επιπλέον κριτήρια. Οι προτάσεις μου στην διαβούλευση είναι οι εξής:
- Να μοριοδοτείται η παιδαγωγική κατάρτιση από την ΑΣΠΑΙΤΕ (στην δ/βμια, ειδικά στις ειδικότητες που θεωρούνται οτι δεν έχουν παιδ. κατάρτιση) με π.χ. 1 μόριο
- Να μοριοδοτείται το μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο βασικό τίτλο σπουδών των υποψηφίων (π.χ. κλάδος των μαθηματικών, μεταπτυχιακό πάνω σ' αυτό το γνωστικό αντικείμενο) με π.χ. 2 μόρια
- Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille/ΕΝΓ με π.χ. 0,5 μόρια
- Να μοριοδοτείται η ημερομηνία κτήσης βασικού πτυχίου με π.χ. 0,1 ή 0,01 μόρια / έτος
- Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που θα είναι επιτυχόντες από τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (όταν και εφόσον αυτός διενεργηθεί)
Η μοριοδότηση που προτείνω είναι ενδεικτική,
ευχαριστώ πολύ για τον χώρο και τον χρόνο
Κατά την γνώμη μου, το άρθρο 22 του νόμου κινείται στην σωστή κατεύθυνση, χρειάζονται όμως επιπλέον κριτήρια. Οι προτάσεις μου στην διαβούλευση είναι οι εξής: - Να μοριοδοτείται η παιδαγωγική κατάρτιση από την ΑΣΠΑΙΤΕ (στην δ/βμια, ειδικά στις ειδικότητες που θεωρούνται οτι δεν έχουν παιδ. κατάρτιση) με π.χ. 1 μόριο - Να μοριοδοτείται το μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο βασικό τίτλο σπουδών των υποψηφίων (π.χ. κλάδος των μαθηματικών, μεταπτυχιακό πάνω σ' αυτό το γνωστικό αντικείμενο) με π.χ. 2 μόρια - Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille/ΕΝΓ με π.χ. 0,5 μόρια - Να μοριοδοτείται η ημερομηνία κτήσης βασικού πτυχίου με π.χ. 0,1 ή 0,01 μόρια / έτος - Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που θα είναι επιτυχόντες από τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (όταν και εφόσον αυτός διενεργηθεί) Η μοριοδότηση που προτείνω είναι ενδεικτική, ευχαριστώ πολύ για τον χώρο και τον χρόνο