Όσον αφορά το σχόλιο της κ. Περιβολακη θα πρέπει να τονίσουμε οτι στα τμήματα των ΕΕΕΕΕΚ οι συνάδελφοι εκεί καλούνται να συνεχίσουν την εκπαίδευση των παιδιών που αποφοιτούν απο το Ειδικά Δημοτικά. Οπως γνωρίζουμε όλοι, τα ειδικά δημοτικά δεν ακολουθούν πλήρως τα αναλυτικά προγράμματα του Δημοτικού αφού το νοητικό επίπεδο των παιδιών είναι χαμηλότερο, απλά προσπαθούν να επεκτείνουν τις δυνατότητες τους και φυσικά για να γίνει αυτό δεν είναι απαραίτητη η γνώση της αρχαίας και ελληνικής γραμματικής ή τριγωνομετρίας αλλα αντίθετα η γνώση παιδαγωγικών μεθόδων αντίστοιχων με το είδος της αναπηρίας ώστε τα παιδιά να κοινωνικοποιηθούν και να αυτονομηθουν οσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι δεν έχει καμία αξία στα ειδικά σχολεία η πληθώρα γνώσης ενός διδακτικού αντικειμένου αν δεν γνωρίζεις τον τρόπο που το κάθε παιδί μαθαίνει εξαιτίας της αναπηρίας του.
Όσον αφορά το σχόλιο της κ. Περιβολακη θα πρέπει να τονίσουμε οτι στα τμήματα των ΕΕΕΕΕΚ οι συνάδελφοι εκεί καλούνται να συνεχίσουν την εκπαίδευση των παιδιών που αποφοιτούν απο το Ειδικά Δημοτικά. Οπως γνωρίζουμε όλοι, τα ειδικά δημοτικά δεν ακολουθούν πλήρως τα αναλυτικά προγράμματα του Δημοτικού αφού το νοητικό επίπεδο των παιδιών είναι χαμηλότερο, απλά προσπαθούν να επεκτείνουν τις δυνατότητες τους και φυσικά για να γίνει αυτό δεν είναι απαραίτητη η γνώση της αρχαίας και ελληνικής γραμματικής ή τριγωνομετρίας αλλα αντίθετα η γνώση παιδαγωγικών μεθόδων αντίστοιχων με το είδος της αναπηρίας ώστε τα παιδιά να κοινωνικοποιηθούν και να αυτονομηθουν οσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι δεν έχει καμία αξία στα ειδικά σχολεία η πληθώρα γνώσης ενός διδακτικού αντικειμένου αν δεν γνωρίζεις τον τρόπο που το κάθε παιδί μαθαίνει εξαιτίας της αναπηρίας του.