Το νομόσχεδιο σε γενικές γραμμές αποκαταστεί πολλές αδικίες. Οι πε71/61 ζητούσαν να γίνει αυτό που γίνεται και στους υπολοιπούς κλάδους, να προηγείται ο βασικός τίτλος σπουδών. Δεν είναι κάτι παράλογο. Οι πε71/61, τουλάχιστον του Βόλου, έχουν λάβει εκπαίδευση τόσο στη γενική αγωγή όσο και στην είδικη αγωγή. Κάναμε πρακτική ένα χρόνο στα γενικά σχολεία, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και την διαδικασια που έκαναν οι συνάδελφοι μας απο το παδαγωγικό δημοτικής του Βόλου. Επιπλέον οι πε71/61 έχουν μάθει τρόπους και χειρίζονται προσεκτικα τόσο ένα παιδί με μαθησιακές όσο και ένα τυφλό παιδί. Ενώ ένας με μεταπτυχιακό μαθαίνει κάτι συγκεκριμένο, για παράδειγμα κάνει μεταπτυχιακό στις μαθησιακές, κάτι το όποιο δεν τον κάνει ικανό να διδάξει ένα τυφλό παιδί.
Το νομόσχεδιο σε γενικές γραμμές αποκαταστεί πολλές αδικίες. Οι πε71/61 ζητούσαν να γίνει αυτό που γίνεται και στους υπολοιπούς κλάδους, να προηγείται ο βασικός τίτλος σπουδών. Δεν είναι κάτι παράλογο. Οι πε71/61, τουλάχιστον του Βόλου, έχουν λάβει εκπαίδευση τόσο στη γενική αγωγή όσο και στην είδικη αγωγή. Κάναμε πρακτική ένα χρόνο στα γενικά σχολεία, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και την διαδικασια που έκαναν οι συνάδελφοι μας απο το παδαγωγικό δημοτικής του Βόλου. Επιπλέον οι πε71/61 έχουν μάθει τρόπους και χειρίζονται προσεκτικα τόσο ένα παιδί με μαθησιακές όσο και ένα τυφλό παιδί. Ενώ ένας με μεταπτυχιακό μαθαίνει κάτι συγκεκριμένο, για παράδειγμα κάνει μεταπτυχιακό στις μαθησιακές, κάτι το όποιο δεν τον κάνει ικανό να διδάξει ένα τυφλό παιδί.