Μαρία, ποτέ μου δεν υποστήριξα ότι ένας απόφοιτος της Ε.Α είναι δίκαιο και λογικό να εργάζεται κατά προτεραιότητα και σε άλλες βαθμίδες, πέραν της Πρωτοβάθμιας. Τα συμπεράσματα αυτά είναι δικά σας. Απόψεις που θέλουν να καταργηθούν τα τμήματα Ειδικηής Αγωγής είναι ακραίες και απολυταρχικές. Κάτι τέτοιο θα ήταν τεράστιο πλήγμα για την ειδική αγωγή, γιατί αν κάνετε τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στον οδηγό σπουδών του ΠΤΕΑ, τότε θα συνειδοτοποιήσετε το επίπεδο των σπουδών και την πληθώρα των γνώσεων, που, ναι, είναι αδύνατο να αποκτηθούν με την παρακολουθήσει ενός ΜΠΣ. Τέλος, ναι, θεωρώ πως οι επιστήμονες της ειδικής αγωγής στον Ελλαδικό χώρο είναι ίσως περισσότερο καταρτισμένοι από τους περισσότερους Ευρωπαίους και κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι τιμή μας και καμάρι μας και όχι να καταφεύγουμε σε λασπολογία, υπερασπιζόμενοι τα μικροσυμφεροντά μας. Τέλος, στις χώρες του εξωτερικού, εξειδικεύεσαι σε μια συγκεκριμένη περίπτωση (π.χ τύφλωση) και αυτή καλείσαι να αντιμετωπίσεις στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Κατι τέτοιο στην Ελλάδα δυστυχώς δε συμβαίνει. Μπορεί μέσω της μεταπτυχιακής σου εργασίας να εξειδικευθείς στις μαθησιακές δυσκολίες λ.χ και να σε τοποθετήσουν σε μια τάξη με ένα αυτιστικό παιδί. Ο μοναδικός που έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει μια πληθώρα διαφορετικών περιπτώσεων αποτελεσματικά, είναι ο ειδικός παιδαγωγός (ΠΕ61, ΠΕ71), μιας και εχει αποκομίσει τις απαραίτητες γνώσεις μέσω των σπουδών του στην Ε.Α.
Μαρία, ποτέ μου δεν υποστήριξα ότι ένας απόφοιτος της Ε.Α είναι δίκαιο και λογικό να εργάζεται κατά προτεραιότητα και σε άλλες βαθμίδες, πέραν της Πρωτοβάθμιας. Τα συμπεράσματα αυτά είναι δικά σας. Απόψεις που θέλουν να καταργηθούν τα τμήματα Ειδικηής Αγωγής είναι ακραίες και απολυταρχικές. Κάτι τέτοιο θα ήταν τεράστιο πλήγμα για την ειδική αγωγή, γιατί αν κάνετε τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στον οδηγό σπουδών του ΠΤΕΑ, τότε θα συνειδοτοποιήσετε το επίπεδο των σπουδών και την πληθώρα των γνώσεων, που, ναι, είναι αδύνατο να αποκτηθούν με την παρακολουθήσει ενός ΜΠΣ. Τέλος, ναι, θεωρώ πως οι επιστήμονες της ειδικής αγωγής στον Ελλαδικό χώρο είναι ίσως περισσότερο καταρτισμένοι από τους περισσότερους Ευρωπαίους και κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι τιμή μας και καμάρι μας και όχι να καταφεύγουμε σε λασπολογία, υπερασπιζόμενοι τα μικροσυμφεροντά μας. Τέλος, στις χώρες του εξωτερικού, εξειδικεύεσαι σε μια συγκεκριμένη περίπτωση (π.χ τύφλωση) και αυτή καλείσαι να αντιμετωπίσεις στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Κατι τέτοιο στην Ελλάδα δυστυχώς δε συμβαίνει. Μπορεί μέσω της μεταπτυχιακής σου εργασίας να εξειδικευθείς στις μαθησιακές δυσκολίες λ.χ και να σε τοποθετήσουν σε μια τάξη με ένα αυτιστικό παιδί. Ο μοναδικός που έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει μια πληθώρα διαφορετικών περιπτώσεων αποτελεσματικά, είναι ο ειδικός παιδαγωγός (ΠΕ61, ΠΕ71), μιας και εχει αποκομίσει τις απαραίτητες γνώσεις μέσω των σπουδών του στην Ε.Α.