• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης' | 22 Απριλίου 2014, 13:59

    Κωνσταντίνε στο παιδαγωγικό κάνουμε ορισμένα μαθήματα ΕΑ και με κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό εμβαθύνουμε ακόμη περισσότερο σε αυτά. Αν εμείς με περισσότερα χρόνια σπουδών, μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν είμαστε Ειδικοί Παιδαγωγοί τότε και εσείς σε καμία περίπτωση δεν είστε Παιδαγωγοί. Επίσης σε ένα μεταπτυχιακό με τίτλο «Ειδική Αγωγή» δεν ασχολούμαστε μόνο με ένα αντικείμενο αλλά με όλα και απλά ρίχνουμε το μεγαλύτερο βάρος σε κάποιο για την εκπόνηση της διπλωματικής μας. Με αυτά που λέτε φαίνεται πως θεωρείται ένα 22χρονο απόφοιτο ΕΑ των 15.000 μορίων ικανότερο για να διδάξει στην ΕΑ σε σχέση με ένα 30άρη απόφοιτο σχολής 18-19 χιλιάδων μορίων με 2 χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών και 3 ετών διδακτορικό και 6-7 χρόνια εμπειρίας μέσα στις τάξεις. Αν θεωρείς πως το παραπάνω ισχύει δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε καν συζήτηση. Η σχολή σας πρέπει να καταργηθεί και αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση μικροσυμφερόντων και μικροπολιτικών αλλά κοινή λογική. Πρώτα γίνεσαι παιδαγωγός και μετά εξειδικεύεσαι. Πρώτα γίνεσαι Φυσικός και μετά Πυρηνικός Φυσικός. Πρώτα γίνεσαι γιατρός και μετά παίρνεις ειδικότητα. Από τη στιγμή που χώρες όπως η Γερμανία και η Φινλανδία, τα εκπαιδευτικά συστήματα των οποίων αποτελούν πρότυπα, έκριναν πως δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης σχολών ΕΑ τότε το ίδιο πρέπει να ισχύσει και εδώ. Υπάρχουν εξαιρετικά παιδαγωγικά τμήματα και μεταπτυχιακά προγράμματα ώστε κάποιος να μπορέσει να δουλέψει στην ΕΑ. Αυτή είναι και η πορεία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Και η αναφορά μου στο ΣΤΕ δεν ήταν απειλή απλά η λογική συνέπεια ενδεχόμενης ψήφισης ενός παράλογου άρθρου, το οποίο - αν ψηφιστεί - θα είναι παράνομο, αντισυνταγματικό και θα εξυπηρετεί εντελώς φωτογραφικά τους αποφοίτους σχολών που δεν έπρεπε καν να υπάρχουν.