• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 29 Νοεμβρίου 2009, 12:00

    Κυρία υπουργέ και συνάδελφοι, δυστυχώς ο διάλογος αυτός δεν μπορεί να δώσει καρπούς αφού ο καθένας και η καθεμιά ωθούμενοι από προσωπικά κίνητρα και συμφέροντα "φωτογραφίζει" τον εαυτό του ή κάποια δικά του πρόσωπα τα οποία είτε θίγονται από τις επικείμενες αλλαγές είτε επιδιώκουν τις αλλαγές για να πάρουν κι αυτοί μία θέση στο δημόσιο. Αν δούμε όμως τα πράγματα ρεαλιστικά, χωρίς παρωπίδες πρέπει να παραδεχτούμε ότι: 1. Οι σπουδές στα περισσότερα πανεπιστήμια είναι "της πλάκας" και το πτυχίο δε σημαίνει τίποτα για τη διδακτική πράξη (ελάχιστες εξαιρέσεις). 2. Οι περισσότεροι "υποψήφιοι" εκπαιδευτικοί επιδιώκουν να μπουν στο χώρο περισσότερο για το "βόλεμα" παρά από την αγάπη τους προς τα παιδιά και την επιστημονική τους επάρκεια. Το να έχεις ένα πτυχίο ή το να μπαίνεις στην τάξη με οποιαδήποτε σχέση εργασίας δε σε κάνει και "εκπαιδευτικό". 3. Οι περισσότεροι έχουν πάρει ένα πτυχίο πριν πολλά χρόνια (και μάλιστα με πολλές δυσκολίες) και όταν κάποτε θα φτάσει η σειρά τους για διορισμό θα έχουν ξεχάσει και τα λίγα που έμαθαν, άσε που θα έχουν κάνει εν τω μεταξύ 2-3 διαφορετικές δουλέιές, παιδιά κλπ. και θα απαιτούν να τοποθετηθούν και στον τόπο τους. 4. Προσωπικά διαπιστώνω καθημερινά τεράστια διαφορά ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ εκπαιδευτικών που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ και εκπαιδευτικών που διορίστηκαν από τον πίνακα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΓΙΑΤΡΟΙ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ περνάν από εξετάσεις πριν πάρουν την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Εμείς γιατί όχι;