Όσοι μέχρι τώρα εντάσσονταν στον Πίνακα Α, πλην των ΠΕ71/61, γιατί δε διεκδίκησαν να υπάρχει αντίστοιχος πίνακας στον κλάδο τους; Την ίδια απορία έχω και για τους κατόχους μεταπτυχιακων τίτλων. Γιατί δε ζήτησαν να προηγούνται τα μεταπτυχιακά στους Πίνακες αναπληρωτών ΠΕ70; Δεν αποτελούν προσόν εξειδίκευσης/πρόταξης εκεί; Είναι τελικά η ειδική αγωγή ξέφραγο αμπέλι για όλους όσοι δεν διορίζονται στον κλάδο τους; Δίνει ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση τη δυνατότητα ένταξης (όχι πρόταξης, όπως απαιτούν οι δάσκαλοι γενικής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή) στους ΠΕ71/61 στους πίνακες αναπληρωτών ΠΕ70; Άδικο είναι να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Όσο για το αν η ειδική αγωγή είναι υποκλάδος της γενικής με το επιχείρημα ότι αυτό ισχύει στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, είναι τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Κι αυτό γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας δεν διαφέρει από της Ευρώπης μόνο στην ειδική αγωγή όπως επιλεκτικά παρουσιάζουν οι δάσκαλοι γενικής και είναι το λιγότερο άκυρο να θέλουμε να "μεταφυτεύσουμε" άκριτα τα ξένα συστήματα σε διαφορετικές συνθήκες.
Όσοι μέχρι τώρα εντάσσονταν στον Πίνακα Α, πλην των ΠΕ71/61, γιατί δε διεκδίκησαν να υπάρχει αντίστοιχος πίνακας στον κλάδο τους; Την ίδια απορία έχω και για τους κατόχους μεταπτυχιακων τίτλων. Γιατί δε ζήτησαν να προηγούνται τα μεταπτυχιακά στους Πίνακες αναπληρωτών ΠΕ70; Δεν αποτελούν προσόν εξειδίκευσης/πρόταξης εκεί; Είναι τελικά η ειδική αγωγή ξέφραγο αμπέλι για όλους όσοι δεν διορίζονται στον κλάδο τους; Δίνει ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση τη δυνατότητα ένταξης (όχι πρόταξης, όπως απαιτούν οι δάσκαλοι γενικής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή) στους ΠΕ71/61 στους πίνακες αναπληρωτών ΠΕ70; Άδικο είναι να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Όσο για το αν η ειδική αγωγή είναι υποκλάδος της γενικής με το επιχείρημα ότι αυτό ισχύει στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, είναι τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Κι αυτό γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας δεν διαφέρει από της Ευρώπης μόνο στην ειδική αγωγή όπως επιλεκτικά παρουσιάζουν οι δάσκαλοι γενικής και είναι το λιγότερο άκυρο να θέλουμε να "μεταφυτεύσουμε" άκριτα τα ξένα συστήματα σε διαφορετικές συνθήκες.