• Σχόλιο του χρήστη 'Τάκης' | 22 Απριλίου 2014, 15:24

    Προσπαθώντας να καταλάβω τι μπορεί να εννοεί ο συντάκτης του νόμου με τον όρο «κάτοχος δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο» αναζήτησα πληροφορίες στα πανεπιστημιακά τμήματα και δεν έβγαλα άκρη. Σε γενικές γραμμές η ΕΑΕ αναφέρεται ως γνωστικό αντικείμενο των παιδαγωγικών τμημάτων και προφανώς δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό να είναι στην ΕΑΕ αλλά σε διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. Σύμφωνα με το άρθρο όσοι είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, παίρνουν επιπλέον δύο (2) μονάδες. Προτείνω να αντικατασταθεί από: «κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, παίρνουν επιπλέον δύο (2) μονάδες». Ειδικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα που να δικαιολογεί το γεγονός ότι επιπλέον μεταπτυχιακό στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο ή πολύ περισσότερο στη διδακτική του αντικειμένου να μην μοριοδοτείται. Ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ ασκεί εκπαιδευτικό έργο σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο (φυσική, χημεία, μαθηματικά κ.λπ.