Μερικές επισημάνσεις:
1) Η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών είναι μικρή (θα μπορούσε να δίνει 4 μόρια)
2)Το δεύτερο μεταπτυχιακό δεν πρέπει να είναι στην ειδική αγωγή. Θα πρέπει να είναι στο γνωστικό αντικείμενο ή στις επιστήμες αγωγής. Εδώ προφανώς δείχνει εξυπηρέτηση ημετέρων.
3)Θα πρέπει να υπάρχει η πρόταξη των εχόντων παιδαγωγική επάρκεια (όπως και στη γενική)
4)Ο βαθμός πτυχίου δεν πρέπει να μετράει. Όπως δεν μετράει στη γενική έτσι κι εδώ δεν πρέπει να μετράει καθώς όλοι είναι του ίδιου κλάδου. (όπως δε μετράει και στους ΠΕ61/71)
5)θα πρέπει να μοριοδοτηθούν και οι ΠΕ71/61 εφόσον κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό.
6)Είναι δίκαιο να παραμείνει η ποσόστωση 20% στις προσλήψεις των εχόντων αναπηρία 67% και άνω. (κατά αντιστοιχία όπως γίνεται με τους τρίτεκνους στην γενική)
Μερικές επισημάνσεις: 1) Η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών είναι μικρή (θα μπορούσε να δίνει 4 μόρια) 2)Το δεύτερο μεταπτυχιακό δεν πρέπει να είναι στην ειδική αγωγή. Θα πρέπει να είναι στο γνωστικό αντικείμενο ή στις επιστήμες αγωγής. Εδώ προφανώς δείχνει εξυπηρέτηση ημετέρων. 3)Θα πρέπει να υπάρχει η πρόταξη των εχόντων παιδαγωγική επάρκεια (όπως και στη γενική) 4)Ο βαθμός πτυχίου δεν πρέπει να μετράει. Όπως δεν μετράει στη γενική έτσι κι εδώ δεν πρέπει να μετράει καθώς όλοι είναι του ίδιου κλάδου. (όπως δε μετράει και στους ΠΕ61/71) 5)θα πρέπει να μοριοδοτηθούν και οι ΠΕ71/61 εφόσον κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. 6)Είναι δίκαιο να παραμείνει η ποσόστωση 20% στις προσλήψεις των εχόντων αναπηρία 67% και άνω. (κατά αντιστοιχία όπως γίνεται με τους τρίτεκνους στην γενική)