Καλησπέρα σας, θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψή μου για το άδικο για μένα νομοσχέδιο.
1) Δεν είναι δυνατόν και δίκαιο να προηγούνται εκπαιδευτικοί που έχουν πραγματοποιήσει 4 έτη σπουδών αντί για 6 κ.λπ. Με αυτό όχι δημιουργούνται προβλήματα στις προσλήψεις (π.χ. ένας 22χρονος χωρίς πείρα θα είναι υπεύθυνος για παιδαγωγικό έργο, διαχωρισμός κλπ.), αλλά υποβαθμίζεται η επιστημονικότητα του εκπαιδευτικού, η δια βίου μάθηση και μειώνεται το κίνητρο για πραγματοποίηση μεταπτυχιακών σπουδών.
2) Είναι παράλογο να μοριοδοτείται τόσο η προϋπηρεσία καθώς α) κάποιος που έχει κάνει 6 έτη σπουδών και έχει προϋπηρεσία 2 έτη στο δημόσιο, υποβαθμίζεται σε σχέση με κάποιον που έχει απλώς 5-6 έτη προϋπηρεσία. Και είναι άδικο, αν λάβουμε υπόψη τον τρόπο εισαγωγής πολλών στην παιδεία, δηλαδή μέσω των 400ωρων σεμιναρίων. Επιβραβεύεται δηλαδή για ακόμη μία φορά η εύκολη 'γνώση', ο εύκολος τρόπος.Τι είδους επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θέλουμε να έχουμε;
3) Είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια και μάλιστα τόσο πολύ.
Κάποιες από τις προτάσεις μου είναι οι εξής:
1) Αν δεν προηγούνται οι κάτοχοι των διδακτορικών-μεταπτυχιακών, τότε να μοριοδοτούνται οι ΠΕ 61, 71 με 2 μόρια (δεδομένου ότι πρόκειται για προπτυχιακές σπουδές)το μεταπτυχιακό για 4 και το διδακτορικό για 8 (το διδακτορικό θέλει τεράστια αφοσίωση) Αυτή είναι μια μοριοδότηση δίκαιη και ανάλογα με τα προσόντα του καθενός.
2) Η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται με 0, 5- 0,10 το μήνα, όχι παραπάνω για τους λόγους που ανέφερα και προηγουμένως
3) Τα σεμινάρια να μην μοριοδοτούνται καθόλου ή 0,5 μονάδες δεδομένων των γνώσεων που προσφέρουν. Πάλι δηλαδή θα μειώνουμε όσους επέλεξαν να σπουδάσουν περισσότερα έτη;
4) Να αναγνωριστεί και η προϋπηρεσία σε όσους εκπαιδευτικούς δούλεψαν με παιδιά με αναπηρία, σε κέντρα που υπάγονταν στο Υπουργείο Υγείας. Είναι άδικο να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους, δεδομένου ότι εργάστηκαν πάνω στην ειδική Αγωγή, πρόκειται για δημόσια ημιδιωτικού δίκαιου και είναι άδικο αν λάβουμε και τον τρόπο εισαγωγής πολλών στην Παιδεία και την προυπηρεσία τους λόγω σεμιναρίων.
Σας ευχαριστώ και ελπίζω να ακούσετε τις προτάσεις μας εμείς που εργαζόμαστε στην Ειδική Αγωγή.
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψή μου για το άδικο για μένα νομοσχέδιο. 1) Δεν είναι δυνατόν και δίκαιο να προηγούνται εκπαιδευτικοί που έχουν πραγματοποιήσει 4 έτη σπουδών αντί για 6 κ.λπ. Με αυτό όχι δημιουργούνται προβλήματα στις προσλήψεις (π.χ. ένας 22χρονος χωρίς πείρα θα είναι υπεύθυνος για παιδαγωγικό έργο, διαχωρισμός κλπ.), αλλά υποβαθμίζεται η επιστημονικότητα του εκπαιδευτικού, η δια βίου μάθηση και μειώνεται το κίνητρο για πραγματοποίηση μεταπτυχιακών σπουδών. 2) Είναι παράλογο να μοριοδοτείται τόσο η προϋπηρεσία καθώς α) κάποιος που έχει κάνει 6 έτη σπουδών και έχει προϋπηρεσία 2 έτη στο δημόσιο, υποβαθμίζεται σε σχέση με κάποιον που έχει απλώς 5-6 έτη προϋπηρεσία. Και είναι άδικο, αν λάβουμε υπόψη τον τρόπο εισαγωγής πολλών στην παιδεία, δηλαδή μέσω των 400ωρων σεμιναρίων. Επιβραβεύεται δηλαδή για ακόμη μία φορά η εύκολη 'γνώση', ο εύκολος τρόπος.Τι είδους επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θέλουμε να έχουμε; 3) Είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια και μάλιστα τόσο πολύ. Κάποιες από τις προτάσεις μου είναι οι εξής: 1) Αν δεν προηγούνται οι κάτοχοι των διδακτορικών-μεταπτυχιακών, τότε να μοριοδοτούνται οι ΠΕ 61, 71 με 2 μόρια (δεδομένου ότι πρόκειται για προπτυχιακές σπουδές)το μεταπτυχιακό για 4 και το διδακτορικό για 8 (το διδακτορικό θέλει τεράστια αφοσίωση) Αυτή είναι μια μοριοδότηση δίκαιη και ανάλογα με τα προσόντα του καθενός. 2) Η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται με 0, 5- 0,10 το μήνα, όχι παραπάνω για τους λόγους που ανέφερα και προηγουμένως 3) Τα σεμινάρια να μην μοριοδοτούνται καθόλου ή 0,5 μονάδες δεδομένων των γνώσεων που προσφέρουν. Πάλι δηλαδή θα μειώνουμε όσους επέλεξαν να σπουδάσουν περισσότερα έτη; 4) Να αναγνωριστεί και η προϋπηρεσία σε όσους εκπαιδευτικούς δούλεψαν με παιδιά με αναπηρία, σε κέντρα που υπάγονταν στο Υπουργείο Υγείας. Είναι άδικο να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους, δεδομένου ότι εργάστηκαν πάνω στην ειδική Αγωγή, πρόκειται για δημόσια ημιδιωτικού δίκαιου και είναι άδικο αν λάβουμε και τον τρόπο εισαγωγής πολλών στην Παιδεία και την προυπηρεσία τους λόγω σεμιναρίων. Σας ευχαριστώ και ελπίζω να ακούσετε τις προτάσεις μας εμείς που εργαζόμαστε στην Ειδική Αγωγή.