Δε θεωρώ ότι είναι δίκαιο και ορθό να προηγούνται οι απόφοιτοι των σχολών του Βόλου και της Μακεδονίας (το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑΕ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου, χωρίς να υπάρχει παιδαγωγική επάρκεια). Συνεπώς σε μια "πακόσμια" ίσως πρωτοτυπία προηγείται ένας προπτυχιακός τίτλος σπουδών έναντι τίτλων μεταγενέστερου ακαδημαϊκού επιπέδου και αποκόπτεται η ειδική από τη γενική αγωγή ενώ σε μία σχολική τάξη συνυπάρχουν και συνεκπαιδεύονται μαθητές με και χωρίς δυσκολίες (μαθησιακές, συμπεριφοράς και τα συναφή). Επιπλέον, το μεταπτυχιακό (να γίνει αξιολόγηση του προγράμματος σπουδών του εκάστοτε μεταπτυχιακού) και το διδακτορικό ακόμα περισσότερο, απαιτούν πολύωρη μελέτη, εκπόνηση εργασιών και υποχρεωτική πρακτική αρκετών ωρών σε διαφορετικού τύπου δομές. Είναι απαραίτητη και η βαθιά γνώση της λειτουργίας της σχολικής τάξης και γι αυτό θα ήταν καλό να γίνουν εκ νέου ρυθμίσεις και η μοριοδότηση να γίνεται βάσει της προϋπηρεσίας, της κατοχής μςταπτυχιακού, διδακτορικού, του βαθμού πτυχίου για όλους ισότιμα.
Δε θεωρώ ότι είναι δίκαιο και ορθό να προηγούνται οι απόφοιτοι των σχολών του Βόλου και της Μακεδονίας (το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑΕ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου, χωρίς να υπάρχει παιδαγωγική επάρκεια). Συνεπώς σε μια "πακόσμια" ίσως πρωτοτυπία προηγείται ένας προπτυχιακός τίτλος σπουδών έναντι τίτλων μεταγενέστερου ακαδημαϊκού επιπέδου και αποκόπτεται η ειδική από τη γενική αγωγή ενώ σε μία σχολική τάξη συνυπάρχουν και συνεκπαιδεύονται μαθητές με και χωρίς δυσκολίες (μαθησιακές, συμπεριφοράς και τα συναφή). Επιπλέον, το μεταπτυχιακό (να γίνει αξιολόγηση του προγράμματος σπουδών του εκάστοτε μεταπτυχιακού) και το διδακτορικό ακόμα περισσότερο, απαιτούν πολύωρη μελέτη, εκπόνηση εργασιών και υποχρεωτική πρακτική αρκετών ωρών σε διαφορετικού τύπου δομές. Είναι απαραίτητη και η βαθιά γνώση της λειτουργίας της σχολικής τάξης και γι αυτό θα ήταν καλό να γίνουν εκ νέου ρυθμίσεις και η μοριοδότηση να γίνεται βάσει της προϋπηρεσίας, της κατοχής μςταπτυχιακού, διδακτορικού, του βαθμού πτυχίου για όλους ισότιμα.