Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΑ Κ. | 29 Νοεμβρίου 2009, 12:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Το ότι χρειάζονται αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι προφανές, το ότι υπάρχουν στρεβλώσεις είναι εξίσου προφανές και συνεπώς είναι απαραίτητες τομές και οι ρήξεις. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματικές οι τομές αυτές, πρέπει να είναι και ΔΙΚΑΙΕΣ. Τομή στην οποία εμπεριέχεται αδικία δεν είναι δυνατόν να συμβάλλει στην βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης και στη θεραπεία των υφιστάμενων στρεβλώσεων. Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να επισημάνω, ότι στρέβλωση αποτελεί ο τρόπος εισόδου των εκπαιδευτικών στον Ενιαίο Πίνακα και όχι η μετέπειτα διαδικασία μονιμοποίησης τους. Αναμφισβήτητα, όσοι επιθυμούν να ασκήσουν το λειτούργημα του παιδαγωγού, θα πρέπει να διαθέτουν γνωστική και παιδαγωγική επάρκεια, η οποία πιστοποιείται από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ). Δεν εννοείται εκπαιδευτικός ικανός για την άσκηση του παραπάνω λειτουργήματος, ΧΩΡΙΣ τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Η πρόθεση σας να θεραπεύσετε τη στρέβλωση αυτή είναι απολύτως κατανοητή. Το ότι στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κατέκτησαν τη θέση τους με ΜΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ τρόπο (Σιβιτανίδειος, ΣΜΕΑ, Εκκλησιαστικά και Ιδιωτικά Σχολεία, ΟΑΕΔ κλπ) είναι γεγονός, ΟΜΩΣ υπάρχουν, στην πλειονότητα τους, και εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατέκτησαν τη θέση κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής σε έναν ή και περισσότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και δίδαξαν ως αναπληρωτές, συμβάλλοντας λίγο ή πολύ στη διαπαιδαγώγηση και εξέλιξη των μαθητών τους. Η ομαδοποίηση των παραπάνω κατηγοριών, είναι άδικη και δυστυχώς, αντί να συμβάλλει στη βελτίωση της υφισταμένης κατάστασης θα οδηγήσει στη απαξίωση μιας ακόμη προσπάθειας για μεταρρύθμιση στην Παιδεία, έστω και αν υπάρχουν αγαθές προθέσεις σε αυτήν. Με εκτίμηση Αθανασία Κ.