Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να προτάσσονται στις μεταθέσεις, αποσπάσεις οι εκπ/κοί ΠΕ 61/71 έναντι των ΠΕ 60.50 και 70.50. Ένα βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή δεν υπερτερεί διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου στην ειδική αγωγή επίσης. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας τέτοιος τίτλος προκειμένου να αποκτηθεί, απαιτεί πάρα πολλή δουλειά υψηλότερου επιπέδου από εκείνη του βασικού πτυχίου που όλοι έχουμε αποκτήσει και πολλές ώρες πρακτικής εξάσκησης (700 και πλέον) επίσης σε δομές ειδικής αγωγής. Επιπλέον, η απόκτηση ενός τέτοιου τίτλου έχει κοστίσει εκτός από ατέλειωτες ώρες μελέτης στον κάτοχο και πολλά χρήματα τόσο στον ίδιο (δίδακτρα μεταπτυχιακών, αγορά βιβλίων κ.ά) όσο και στο κράτος εάν λάβει κανείς υπόψιν τις εκπαιδευτικές άδειες που τόσοι εκπ/κοί έχουν πάρει προκειμένου να τον αποκτήσουν. Δε θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποια απόσβεση όλου αυτού του κόπου, του χρόνου και του χρήματος που έχουν σπαταληθεί; Ένας κάτοχος βασικού πτυχίου θα προηγηθεί; Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής δεν υπήρχαν ανέκαθεν. Πώς θα έκανε κάποιος εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; Παντού στον κόσμο οι μεταπτυχιακές σπουδές τυγχάνουν μεγαλύτερης εκτίμησης απο τις βασικές. Εμείς για ποιο λόγο θα προτάξουμε το βασικό πτυχίο της ειδικής αγωγής, τη στιγμή που άλλωστε και στα Π.Τ γενικής υπάρχουν πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής; Από πού κι ως πού ένας νεαρός ΠΕ 61/71 θα προταχθεί έναντι ενός δασκάλου με πιθανή πολυετή πείρα και μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική αγωγή; Επιπλέον μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων. Δεν μπαίνουν όλοι στην κοπιώδη διαδικασία!
Ευχαριστώ
Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να προτάσσονται στις μεταθέσεις, αποσπάσεις οι εκπ/κοί ΠΕ 61/71 έναντι των ΠΕ 60.50 και 70.50. Ένα βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή δεν υπερτερεί διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου στην ειδική αγωγή επίσης. Ας μην ξεχνάμε ότι ένας τέτοιος τίτλος προκειμένου να αποκτηθεί, απαιτεί πάρα πολλή δουλειά υψηλότερου επιπέδου από εκείνη του βασικού πτυχίου που όλοι έχουμε αποκτήσει και πολλές ώρες πρακτικής εξάσκησης (700 και πλέον) επίσης σε δομές ειδικής αγωγής. Επιπλέον, η απόκτηση ενός τέτοιου τίτλου έχει κοστίσει εκτός από ατέλειωτες ώρες μελέτης στον κάτοχο και πολλά χρήματα τόσο στον ίδιο (δίδακτρα μεταπτυχιακών, αγορά βιβλίων κ.ά) όσο και στο κράτος εάν λάβει κανείς υπόψιν τις εκπαιδευτικές άδειες που τόσοι εκπ/κοί έχουν πάρει προκειμένου να τον αποκτήσουν. Δε θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποια απόσβεση όλου αυτού του κόπου, του χρόνου και του χρήματος που έχουν σπαταληθεί; Ένας κάτοχος βασικού πτυχίου θα προηγηθεί; Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής δεν υπήρχαν ανέκαθεν. Πώς θα έκανε κάποιος εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; Παντού στον κόσμο οι μεταπτυχιακές σπουδές τυγχάνουν μεγαλύτερης εκτίμησης απο τις βασικές. Εμείς για ποιο λόγο θα προτάξουμε το βασικό πτυχίο της ειδικής αγωγής, τη στιγμή που άλλωστε και στα Π.Τ γενικής υπάρχουν πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής; Από πού κι ως πού ένας νεαρός ΠΕ 61/71 θα προταχθεί έναντι ενός δασκάλου με πιθανή πολυετή πείρα και μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική αγωγή; Επιπλέον μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων. Δεν μπαίνουν όλοι στην κοπιώδη διαδικασία! Ευχαριστώ