Οι απόφοιτοι του Πανμιου Θεσσαλίας έχουν στις σπουδές τους τόσο τα παιδαγωγικά μαθήματα, όσο και τα εξειδικευμένα της ειδικής αγωγής. Υπάρχουν Παιδαγωγικά τμήματα που δεν κάνουν καθόλου μαθήματα για την ειδική αγωγή. Ένας τέτοιος απόφοιτος με ένα σεμινάριο 400 ωρών που μπορεί και να μην πάτησε το πόδι του, ή με ένα μεταπτυχιακό Βουλγαρίας δεν μπορεί να ανταποκριθεί με τίποτα στις ανάγκες ενός αυτιστικού παιδιού. Στα 11 χρόνια προυπηρεσίας που κλείνω φέτος στην Ειδική Αγωγή έχω δει τέτοιους δασκάλους να κλαίνε και να μην μπορούν να κάνουν τίποτα. Αλλά τώρα κυνηγάνε μία θέση μόνο για την θέση. Πίσω από αυτή τη θέση όμως υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται σωστή αντιμετώπιση και συγκεκριμένη βοήθεια. Όχι φύλακες. Γιατί οι περισσότεροι χωρίς προσόντα καταλήγουν να γίνουν φύλακες μαθητών και όχι παιδαγωγοί.
Οι απόφοιτοι του Θεσσαλίας είναι παιδαγωγοί με ένα χρόνο πρακτικής άσκησης σε γενικά σχολεία και ένα χρόνο πρακτικής σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής. Και επειδή τυχαίνει να έχω και μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο, σας λέω ότι καμιά σχέση δεν έχει η γνώση που αποκτάται βιβλιογραφικά με την γνώση που έχει αποκτηθεί στην πρακτική άσκηση.
Οι απόφοιτοι του Πανμιου Θεσσαλίας έχουν στις σπουδές τους τόσο τα παιδαγωγικά μαθήματα, όσο και τα εξειδικευμένα της ειδικής αγωγής. Υπάρχουν Παιδαγωγικά τμήματα που δεν κάνουν καθόλου μαθήματα για την ειδική αγωγή. Ένας τέτοιος απόφοιτος με ένα σεμινάριο 400 ωρών που μπορεί και να μην πάτησε το πόδι του, ή με ένα μεταπτυχιακό Βουλγαρίας δεν μπορεί να ανταποκριθεί με τίποτα στις ανάγκες ενός αυτιστικού παιδιού. Στα 11 χρόνια προυπηρεσίας που κλείνω φέτος στην Ειδική Αγωγή έχω δει τέτοιους δασκάλους να κλαίνε και να μην μπορούν να κάνουν τίποτα. Αλλά τώρα κυνηγάνε μία θέση μόνο για την θέση. Πίσω από αυτή τη θέση όμως υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται σωστή αντιμετώπιση και συγκεκριμένη βοήθεια. Όχι φύλακες. Γιατί οι περισσότεροι χωρίς προσόντα καταλήγουν να γίνουν φύλακες μαθητών και όχι παιδαγωγοί. Οι απόφοιτοι του Θεσσαλίας είναι παιδαγωγοί με ένα χρόνο πρακτικής άσκησης σε γενικά σχολεία και ένα χρόνο πρακτικής σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής. Και επειδή τυχαίνει να έχω και μεταπτυχιακό από ελληνικό πανεπιστήμιο, σας λέω ότι καμιά σχέση δεν έχει η γνώση που αποκτάται βιβλιογραφικά με την γνώση που έχει αποκτηθεί στην πρακτική άσκηση.