Στις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 33 του υπό διαβούλευση νέου νόμου θα πρέπει να θεσπισθεί διάταξη που να δίνει τη δυνατότητα στους αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής που έχουν περισσότερες από μία ειδικότητες και είχαν μέχρι σήμερα συμπεριληφθεί σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής κατά τον κλάδο τους, ΩΣΤΕ την προσφερθείσα μέχρι σήμερα προϋπηρεσία τους στην ειδική αγωγή σ' έναν ή σε περισσότερους του ενός κλάδου να την υπολογίζουν σε έναν μόνο κλάδο, της προτίμησης του υποψηφίου, λαμβανομένων υπόψη μόνο των προϋπηρεσιών οι οποίες προσφέρθηκαν μετά τη λήψη του πτύχίου του κλάδου στον οποίο υπολογίζονται, όπως τούτο προβλεπόταν και για τους πίνακες γενικής αγωγής στην παράγραφο 13 άρθρου 6 Ν.3255/2004, η οποία προστέθηκε με παράγραφο 5 άρθρου 9 Ν.3391/4-10-2005, αφού τούτο είναι δίκαιο και ενερμονίζεται προς την πιο πάνω νομοθεσία, καθώς η πρόσληψη μέχρι σήμερα στον ένα από τους περισσοτέρους κλάδους αναπληρωτή ειδικής αγωγής που περιλαμβάνεται σε πίνακες ειδικής αγωγής διαφορετικών κλάδων, κατέχοντας τα τυπικά προσόντα κατάταξης σε πίνακες ειδικής αγωγής γινόταν σύμφωνα με τις καθ' έκαστο και ξεχωριστό χρόνο προκύπτουσες υπηρεσιακές ανάγκες, διαγραφομένου τούτου αυτόματα από τους λοιπούς πίνακες, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ στην πρόσληψη στον έναν ή στον άλλον κλάδο.
Επιπρόσθετα, η ως άνω πρόταση-θέσπιση ουδόλως αντιστρατεύεται το πνεύμα των διατάξεων της ειδικής αγωγής, αφού η παρασχεθείσα μέχρι σήμερα προϋπηρεσία έχει δοθεί στην ειδική αγωγή αλλά με άλλη ειδικότητα.
Στις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 33 του υπό διαβούλευση νέου νόμου θα πρέπει να θεσπισθεί διάταξη που να δίνει τη δυνατότητα στους αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής που έχουν περισσότερες από μία ειδικότητες και είχαν μέχρι σήμερα συμπεριληφθεί σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής κατά τον κλάδο τους, ΩΣΤΕ την προσφερθείσα μέχρι σήμερα προϋπηρεσία τους στην ειδική αγωγή σ' έναν ή σε περισσότερους του ενός κλάδου να την υπολογίζουν σε έναν μόνο κλάδο, της προτίμησης του υποψηφίου, λαμβανομένων υπόψη μόνο των προϋπηρεσιών οι οποίες προσφέρθηκαν μετά τη λήψη του πτύχίου του κλάδου στον οποίο υπολογίζονται, όπως τούτο προβλεπόταν και για τους πίνακες γενικής αγωγής στην παράγραφο 13 άρθρου 6 Ν.3255/2004, η οποία προστέθηκε με παράγραφο 5 άρθρου 9 Ν.3391/4-10-2005, αφού τούτο είναι δίκαιο και ενερμονίζεται προς την πιο πάνω νομοθεσία, καθώς η πρόσληψη μέχρι σήμερα στον ένα από τους περισσοτέρους κλάδους αναπληρωτή ειδικής αγωγής που περιλαμβάνεται σε πίνακες ειδικής αγωγής διαφορετικών κλάδων, κατέχοντας τα τυπικά προσόντα κατάταξης σε πίνακες ειδικής αγωγής γινόταν σύμφωνα με τις καθ' έκαστο και ξεχωριστό χρόνο προκύπτουσες υπηρεσιακές ανάγκες, διαγραφομένου τούτου αυτόματα από τους λοιπούς πίνακες, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ στην πρόσληψη στον έναν ή στον άλλον κλάδο. Επιπρόσθετα, η ως άνω πρόταση-θέσπιση ουδόλως αντιστρατεύεται το πνεύμα των διατάξεων της ειδικής αγωγής, αφού η παρασχεθείσα μέχρι σήμερα προϋπηρεσία έχει δοθεί στην ειδική αγωγή αλλά με άλλη ειδικότητα.