• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Παυλάκης' | 29 Νοεμβρίου 2009, 12:45

    Με τα προηγούμενα συστήματα επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης δεν επιλεγόταν πάντα ο ικανότερος για την κάθε θέση. Η αιτία του προβλήματος βρισκόταν στην πρόθεση της εκάστοτε κυβέρνησης να βάλει τους αρεστούς. Παράδειγμα το τελευταίο σύστημα αξιολόγησης-επιλογής προσωπικού με το οποίο η συνέντευξη σε μία κομματική επιτροπή της κυβέρνησης έδινε 20 από τα σαράντα μόρια που έπαιρνε κάποιος υποψήφιος... Η κοροϊδία αυτή ήταν κυνική. θα πρέπει πιστεύω ο νέος τρόπος επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης να έχει κριτήρια και να μοριοδοτεί: 1. Γνώσεις 2. Εμπειρίες 3. Εκπαιδευτικές δράσεις 4. Κοινωνική δράση σχετικές με το αντικείμενο για το οποίο επιλέγεσαι. Στο προηγούμενο σύστημα π.χ. οι ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής δενέδιναν εξετάσεις σε γνωστικά θέματα που σχετίζονταν με την ειδικότητα τους. Κάτι που θεωρώ απαρ'αδεκτο επίσης είναι η απόσπαση τόσων καθηγητών σε γραφεία εκπαίδευσης όπως π.χ. στα γραφεία Φυσικής αγωγής...Αποτελεί οικονομικό σκάνδαλο να υπηρετούν με απόσπαση΄10-12 καθηγητές για εργασία που στη δεκαετία του 1980 γίνονταν για τα ίδια σχολικά πρωταθλήματα και τον ίδιο αριθμό σχολείων με μόλις 2 καθηγητές...(χωρίς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και φωτοτυπικά αλλά με γραφομηχανή και πολύγραφο.....). Αυτά είναι νοικοκυρέματα που πρέπει να γίνουν Κυρία Υπουργέ... όχι να αποσπώνται στα γραφεία για να κάθονται καθηγητές με 2 και 3 χρόνια υπηρεσίας...