Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ολυμπία | 29 Νοεμβρίου 2009, 12:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα κα. Υπουργέ, Θα ήθελα να σας υποβάλλω την εξής ερώτηση. Είμαι πτυχιούχος Πληροφορικός ΠΕ19 και για το λόγω του ότι θέλω να ασχοληθώ με την εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα να γίνω εκπαιδευτικός αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδές μου και τώρα φοιτώ στο τμήμα Προσχολικής εκπαίδευσης. Τον Ιούνιο θα αποκτήσω και το δεύτερο πτυχίο μου. Έτσι λοιπόν μετά από 8 ολόκληρα χρόνια σπουδών θα έχω αποκτήσει ως πληροφορικός την Παιδαγωγική Επάρκεια. Εξαιτίας των απαιτήσεων του δεύτερου πτυχίου μου έχω λίγα μόρια και δεν κατάφερα να είμαι επιτυχούσα στον μόναδικό ΑΣΕΠ του 2008 που συμμετείχα. Πιστεύετε ότι είναι δίκαιο μετά από τόση προσπάθεια, τόσα χρήματα και έχοντας ως εκπαιδευτικός την παιδαγωγική επάρκεια που εσείς η ίδια δίνεται μεγάλη σημασία να βρίσκομαι εκτός των πινάκων ΑΣΕΠ. Προσωπικά πιστεύω πως το ήδη υπάρχων σύστημα προσλήψεων είναι το πιο αξιοκρατικό, θεωρώ ότι πρέπει να διατηρηθεί το 60-40 και οπωσδήποτε να δώσετε μεγάλη βαρύτητα στους εκπαιδευτικούς που είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι και να μην τους αποκλείσετε από την εκπαιδευτική διαδικασία έχοντας ως κριτήριο την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Το ίδιο πρέπει να γίνει και γι'αυτούς που έχουν αποκτήσει μεγάλη εμπειρία διδάσκοντας μέσα στην τάξη. Ευχαριστώ πολυ.