Το τμήμα ένταξης στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να ενισχύει πρωταρχικά τα παιδιά τα οποία βρίσκονται σε επικινδυνότητα (at risk) να εμφανίσουν μελλοντικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και παιδιά με πιο χαμηλό γνωστικό δυναμικό, ενισχύοντας τον αντισταθμιστικό του ρόλο. Tα παιδιά αυτά δεν υποστηρίζονται κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο, με αποτέλεσμα στο δημοτικό σχολείο να εμφανίζουν και συνοδά προβλήματα (π.χ. συμπεριφοράς). Οι βαριές περιπτώσεις (π.χ. μία δύσκολη περίπτωση αυτισμού) θα πρέπει να φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
Θα πρέπει, λοιπόν, ν’ αποσαφηνιστούν στο νόμο και οι προϋποθέσεις φοίτησης στα τμήματα ένταξης (όπως πολύ σωστά σημειώνονται οι προϋποθέσεις χορήγησης παράλληλης στήριξης).
Το τμήμα ένταξης στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να ενισχύει πρωταρχικά τα παιδιά τα οποία βρίσκονται σε επικινδυνότητα (at risk) να εμφανίσουν μελλοντικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και παιδιά με πιο χαμηλό γνωστικό δυναμικό, ενισχύοντας τον αντισταθμιστικό του ρόλο. Tα παιδιά αυτά δεν υποστηρίζονται κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο, με αποτέλεσμα στο δημοτικό σχολείο να εμφανίζουν και συνοδά προβλήματα (π.χ. συμπεριφοράς). Οι βαριές περιπτώσεις (π.χ. μία δύσκολη περίπτωση αυτισμού) θα πρέπει να φοιτούν στα ειδικά σχολεία. Θα πρέπει, λοιπόν, ν’ αποσαφηνιστούν στο νόμο και οι προϋποθέσεις φοίτησης στα τμήματα ένταξης (όπως πολύ σωστά σημειώνονται οι προϋποθέσεις χορήγησης παράλληλης στήριξης).