• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ. Βογιάννης Ευστράτιος' | 29 Νοεμβρίου 2009, 12:56

    Ειμαι καθηγητής Φυσικός, διδάκτωρ στην Περιβαλλοντική Μηχανική & Επιστήμη με 23χρονη υπηρεσία στο δημόσιο σχολείο και παράλληλη διδακτική εμπειρία σε Πανεπιστήμια, προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα ως συμβασιούχος Επ. Καθηγητής (Π.Δ. 407/80)εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ, με σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή περιοδικά (αξιολογημένα), συνέδρια κ.τ.λ. Με αυτό το εν συντομία βιογραφικό πήγα και στην περίφημη συνέντευξη της επιλογής στελεχών (σχολικός σύμβουλος) της προηγούμενης κυβέρνησης. Αυτό που απεκόμισα ήταν ένας πλήρης εξεφτελισμός της προσωπικότητάς μου, μπορώ να πω ότι ήταν η πλέον άσχημη στιγμή της εκπαιδευτικής μου καριέρας, φεύγοντας απο το υπουργείο έδωσα όρκο στον εαυτό μου ότι δεν θα ξαναπατήσω σε τέτοιου είδους σόου. Παρακαλώ σταματήστε εδώ και τώρα αυτή την κατάσταση, καταργήστε άμεσα αυτό το νόμο, κάποιοι παίρνουν bonus προυπηρεσίας, σταματήστε τα εδώ και τώρα και ξεκινήστε απο την αρχή. Η Β' Βάθμια έχει άριστο υλικό, αξιοποιήστε το και είμαι σίγουρος ότι θα φανεί φως στο τούνελ. Αξιολογήστε τους τίτλους σπουδών, δεν μπορεί να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με PhDs, Masters δημοσιεύσεις και πλούσιο επιστημονικό έργο που να μην αξιοποιούνται απο την υπηρεσία στις καίριες θέσεις. Σε όλο τον κόσμο υπάρχει μια πρακτική που κρίνεται το επιστημονικό έργο, δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ πρέπει αυτό να αποφασίζεται από μη γνώστες του αντικειμένου (συγγνώμη για την έκφραση, αλλά δεν μπορεί το μέλος του κάθε ΠΥΣΔΕ & ΚΥΣΔΕ να κρίνει επιστημονική πληρότητα ή συνάφεια τίτλου σπουδών) όλα στον ΑΣΕΠ, έλεος πια σ΄αυτή τη χώρα πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα που σε όλο τον κόσμο είναι αυτονόητα. Η αρχή της φιλοσοφίας ενός συστήματος επιλογής στελεχών πρέπει να είναι το βιογραφικό των εκπαιδευτικών. 1. Τίτλοι σπουδών PhD, Master κ.τ.λ να μην μπορεί η προυπηρεσία να καλύψει ένα τίτλο, θέλουμε καινοτομία άλλες ιδέες και όχι άλλους δημόσιους υπαλλήλους στο σχολείο. 2. Επιστημονική κατάρτιση, όπως σε όλο τον κόσμο αυτή αποδεικνύεται με τις δημοσιεύσεις (impact factors κ.τ.λ) και όχι με βιβλιαράκια που σκαρώνονται σε ένα απόγευμα και τα κρίνει μια επιτροπή. 3. Στη συνέχεια προυπηρεσίες, και όχι bonus θέσεων, καθώς και άλλα στοιχεία όπως γλώσσες, επιμόρφωση, σεμινάρια κ.τ.λ Για τον λόγο αυτό προτείνω ειδική επιτροπή αξιολόγησης στον ΑΣΕΠ για να τελειώνουμε μια για πάντα με το θέμα αυτό και να σταματήσουν τα διάφορα "μαγαζάκια" κομματικά και μη. Ευχαριστώ για την φιλοξενία