Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Στελιος Σ | 29 Νοεμβρίου 2009, 13:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ Υπουργέ είχα γράψει: "Το ΑΣΕΠ δεν αποδίδει τους άξιους όπως θεωρείται αλλά τους ευκαιριακά τυχερούς.Προτείνω:1) Διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης,2) Μεταβατικό στάδιο έως την πλήρη κατάργηση του ΑΣΕΠ." Κ Υπουργέ, σχόλια επί όσων αναφέρετε: ---------------------- "Το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών δεν χαρακτηρίζεται από ενιαία φιλοσοφία και αρχές" -Σχολιο- Δεν καταλαβαίνω που είναι ο πρόβλημα? Υφίσταται αρχή και προβλέπει μάλιστα 60-40%.Πρέπει δηλ να χαρακτηρίζεται από 100% ΑΣΕΠ? Δηλ το πρόβλημα στην Παιδεία εντοπίζεται στο ότι το σύστημα προσλήψεων δεν χαρακτηρίζεται κατά την άποψή σας από ενιαία φιλοσοφία και αρχές ή ότι οι προσλήψεις δεν γίνονται μέσω γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ?? ----------------------- "ο Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών, ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, φαίνεται να οδηγείται σε αδιέξοδο" -Σχόλιο- Πιστεύετε ότι το διέξοδο είναι η μετονομασία του πίνακα σε "Ενιαίοι πίνακες συστηματικής απογοήτευσης ΑΣΕΠ" γιατί περί αυτού πρόκειται, καθόσον γνωρίζετε ότι σε ένα βάθος χρόνου θα μονιμοποιούνται Χ άτομα ενώ 100Χ-200Χ και ποαραπάνω θα είναι μόνιμα απέξω, απλοί θεατές των εξελίξεων.. Άρα πρόκειται καθαρά περί αλλαγής ονομασίας ή κατάργησης ονομασίας. Η υιοθέτηση μόνο ΑΣΕΠ πέρα από όσους άμεσα επιτύχουν και διορισθούν, όλοι οι υπόλοιποι απλά θα ανακυκλώνουν την αγωνία τους επί 2,3, 10 χρόνια. Και επειδή "..προς γαρ το τελευταίον εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται", ελάχιστοι θα βρεθούν στην ευχάριστη θέση να ξεχάσουν όλη την προηγούμενη ταλαιπωρία τους επειδή ο αριθμός όσων θα διορίζονται είναι δεδομένος, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία θα παραμένει με την πικρή γεύση της αποτυχίας, έχοντας παράλληλα αποστερηθεί της δυνατότητας να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά ότι για άλλους ανέξοδα και άκοπα πάντως επιβεβλημένα η ηλιακή τους φάση επιτάσσει, αφού θα πρέπει να αναλώνονται με προετοιμασίες ΑΣΕΠ χωρις να μένει χρόνος για οτιδήποτε άλλο. Αθροιστικά πρέπει να συνυπολογιστουν τα όποια κόστη ΑΣΕΠ και προετοιμασίας του. Βέβαια υπάρχει και κόσμος που υποστηρίζει τη διαδικασία γραπτών εξετάσεων μέσω ΑΣΕΠ. Λέτε όσοι παρέχουν φροντιστηριακή εκπαίδευση ΑΣΕΠ να θέλουν να καταργηθεί? Και αν ισχύσει για όλο το Δημόσιο για υπολογίστε πόσα χρήματα (μαύρα) θα δαπανώνται κάθε χρόνο για να καλλιεργήσουν μία ελπίδα, αυτοί όσοι κόπτονται περί αξιοκρατίας.... Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να υπάρξει η επετηρίδα στην οποία να καταγράφονται όλοι οι απόφοιτοι με βάση το έτος αποφοίτησης αλλά και το βαθμό πτυχίου? Με αυτό τον τρόπο θα γνωρίζουν ότι σε κάποια χρόνια θα μπορέσουν να εργασθούν στην εκπαίδευση και το μέχρι τότε διάστημα να είναι σε θέση να το αξιοποιήσουν καλύτερα σε ότι κατά τη γνώμη τους κρίνουν απαραίτητο. Επίσης θα λειτουργήσει και αποτρεπτικά στους αποφοίτους λυκείου επειδή θα γνωρίζουν ότι οι δυνατότητες εργασίας θα είναι πολύ περιορισμένες, οπότε θα μπορέσουν να εστιάσουν σε άλλες δραστηριότητες εκπαίδευσης που θα τους φανούν χρήσιμες στη ζωή τους.. Μπορείτε φυσικά να διατηρήσετε και ένα ποσοστό πχ 20 % μέσω ΑΣΕΠ για αυτούς που πιστεύουν στις δυνατότητές τους και θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους. -Πρόταση- -Μεταβατική περίοδος κατάργησης ΑΣΕΠ. -Σε περίπτωση μη πλήρους κατάργησης, διατήρησης εξετάσεων ΑΣΕΠ κάθε χρόνο σε ποσοστό 20%, για όσουν θεωρούν ότι είναι σε θέση να το κάνουν και δεν ανατρέπει άλλους σχεδιασμούς τους. ------------------- "Στόχος μας είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο" -Σχόλιο- Αν εννοείται ότι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού είναι υπόθεση 2 ημερών εξετάσεων, απέχεται από τη λύση του προβλήματος. Εστιάστε στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία με αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο και να συμφωνήσω. Ο ΑΣΕΠ Δεν προάγει αρίστους , όπως πολλοί κόπτονται. Χρησιμοποίησα τυχαία λίστα διοριστέων από το ΑΣΕΠ, 24μήνου και από ενιαίο πίνακα Φυσικών και μαθηματικών έτους 2008 και με εκπληξή μου διαπίστωσα ότι οι Μ.Ο πτυχίων τους ήταν σχεδόν ίδιοι και μεταξύ τους αλλά και με το συνολικό Μ.Ο αναπληρωτών του ιδίου έτους 2008. Χωρίς να μειώνω την προσπάθεια που κατέβαλαν οι συνάδελφοι και πέτυχαν διορισμό αποκλειστικά λόγω σειράς επιτυχίας ΑΣΕΠ, σας ομολογώ ότι εξεπλάγην καθόσον διαπίστωσα ότι οι βαθμολογίες των πτυχίων τους ήταν όπως και του ΜΟ των υπολοίπων. Ποιά η θεωρία "ΠΕΡΙ ΑΡΙΣΤΩΝ" λοιπόν μετά από 5-6 χρόνια στη Σχολή δεν μπορείς να βγάλεις 6? Εκτός και αν πιστεύετε ότι 2 μέρες εξετάσεων είναι ικανές να προσδιορίσουν αντικειμενικά αυτό που δεν μπόρεσε να κάνει το Πανεπιστήμιο σε 5 χρόνια. Διαφορετικά θα πρέπει να συμφωνήσετε ότι μιλάμε για ευκαιριακά τυχερούς. Αρα τα περί αρίστων αφήστε τα. Αποτελεί μόνο ένα άλλοθι προκειμένου να υποστηριχθούν οι ΘΕΣΕΙΣ σας και όχι για αντιμετώπιση ενός προβλήματος το οποίο δεν υφίσταται κατά τη γνώμη μου. Γεννάται όμως τό ερώτημα γιατί προβάλλετε αυτές τις θέσεις (ενώ 2 χρόνια πριν άλλα λέγατε) τη στιγμή που δεν μας πείθετε για το πρόβλημα?? Γιατί δημιουργείτε αυτού του είδους την αναστάτωση χωρίς λόγο?? Θα επιθυμούσα να είστε σκληροί με την επίλυση ενός προβλήματος και ήπια με τους ανθρώπους (ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ-Ροτζερ Φισερ-Ουίλιαμ Γιούρυ- Μπρούς Πάτον). Αντίθετα εσείς είστε σκληροί με ανθρώπους και ήπια με το πρόβλημα. Το ερώτημα είναι γιατί το επιχειρείται?? Έχετε κάτι με τους εκπαιδευτικούς?? Θέλετε να δείξετε εκπαιδευτικό έργο?? Γνωρίζετε ότι υπάρχει πλήρης αναντιστοιχία παλαιότερης επερώτησης σας στη βουλή με αυτά που εκφράζετε σήμερα?? Βεβαίως οι ιδέες εξελίσσονται κ Διαμαντοπούλου θα πείτε, η πραγματικότητα σε μία άλλη στιγμή σε ένα άλλο βάθος χρόνου μπορεί να είναι διαφορετική και να απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση , αλλά ξέρετε κ. Υποργέ δεν επιτρέπεται τέτοια τεράστια απόκλιση θέσεων και κατά συνέπεια ενεργειών αντιμετώπισης του πράγματος σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. -Πρόταση- - Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου καλύτερα με αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόποστα σχολεία. - Να μας πείσετε πρώτα για την ύπαρξη του προβλήματος. ---------------------------- "Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας" -Σχόλιο- Αυτό είναι το θέμα σας κ Υπουργέ.Θέλετε όλα μέσω ΑΣΕΠ.Αναφέρατε ένα σωρό θέσεις χωρίς να μπορέσω να διαπιστώσω κάποιο πρόβλημα το οποίο να δικαιολογεί την υποστήριξη της θέση σας. Οι αλλαγές οι οποίες σχεδιάζετε είναι δυσανάλογες με την έκταση του προβλήματος που πιστεύετε ότι υπάρχει. Ο λόγος περί αρίστων κλπ δεν υφίσταται, φαντάζομαι το γνωρίζετε. Όσον αφορά τις ίσες ευκαιρίες, γνωρίζετε ότι εκ των πραγμάτων είναι αδύνατο να είναι ίσες. Και οι υπέρμαχοι του ΑΣΕΠ σήμερα, θα διαπιστώσετε στατιστικά αργότερα πόσο άδικο και εν πολλοίς άχρηστο είναι το προτεινόμενο σύστημα, το οποίο περισσότερα προβλήματα δημιουργεί παρά επιλύει.Θα το Συνεπώς η όλη σας προσπάθεια εγείρει πλέον ερωτήματα κατά πόσον η προαίρεση του προσώπου που επιχειρεί την αλλαγή είναι "αγαθή", ηθικής τάξης καθόσον εμφανίζει διγλωσσία σε σχέση με παλαιότερη επερώτηση στη Βουλή, δεν καταδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος του οποίου επικαλείσθαι,συνεπώς δεν αναδεικνύει κάτιο και δεν πείθει, εμπεριέχει αναλγησία, δημιουργεί την εντύπωση απαξίωσης προς ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς και εν τέλει δημιουργεί αναστάτωση χωρίς λόγο. -Πρόταση- -Ακούστε τους εκπαιδευτικούς. Ζούνε την καθημερινότητα και γνωρίζουν. -Φροντίστε ότι μείνει από εσάς να σας κάνει να είσθε υπερήφανη αργότερα. -Επανεξετάστε τις θέσεις σας αφου πραγματικά εντοπίσετε τα προβλήματα και όχι αυτά που μας παρουσιάζετε ως προβλήματα..