• Σχόλιο του χρήστη 'Gianis' | 23 Απριλίου 2014, 17:19

    Δεν θα ασχοληθώ με την γενικότερη κατάσταση στην χώρα και στην παιδεία που είναι τραγική, η χώρα πάει για τον γκρεμό με πλεόνασμα ταχύτητας. Θα σταθώ μόνο σε όσα διαβάζω από συναδέλφους, όπου ως συνήθως ο καθένας εκφράζει τον πόνο του, αφού πρώτα μετρήσει τα μόριά του. Νομίζω/πιστεύω ότι για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, 1. Όποιος έχει τελειώσει την 4ετία της ειδικής αγωγής μπάινει μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, 2. Όποιος δάσκαλος/α έχει επιπλέον «προσόντα» δηλαδή 4ετία +ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΤΗΣΙΟ μπαίνει μπροστά, 3. Όποιος έχει ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ στην ΕΑΕ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ σαφώς προηγείται. Τώρα αντίστοιχα στην ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ που δεν υπάρχει 4ετία Ειδικής Αγωγής είμαστε όλοι ισότιμοι. Άρα σωστή η πριμοδότηση (1) στο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, (3) στο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ και (6) στο ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Τώρα αν κάποιος δώσει μικρές διαφοροποιήσεις στις πριμοδοτήσεις δεν θα διαφωνίσουμε. Επίσης σωστή η πριμοδότηση της προϋπηρεσίας. Μια μικρή διαφωνία για την υψηλή πριμοδότηση του ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, ναι αλλά όχι τόσο πολύ, θα έπρεπε το μισό, δηλαδή 7,2 βαθμός ΠΤΥΧΙΟΥ, να παίρνει ο υποψήφιος ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ (1) μονάδα περισσότερο από τον υποψήφιο με 5,2 βαθμό ΠΤΥΧΙΟΥ. Είμαι στη διάθεσή σας να διαβάσω τα σχόλιά σας. ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ!!!