• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώτα' | 23 Απριλίου 2014, 17:39

    Συγχαρητήρια για το σχέδιο νόμου. Θα ήθελα, όμως, να αναφέρω ότι κάποιες προτάσεις είναι άδικες. 1)Θα πρέπει να μοριοδοτούνται και οι κάτοχοι κύριας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή - ειδικά όσοι έχουν αποκτήσει μία και μοναδική ειδικότητα. Σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΦΑΑ οι κάτοχοι μιας και μοναδικής ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή παρακολουθούν μαθήματα στην Ειδική Φυσική Αγωγή πιο πολλές ώρες ανά βδομάδα σε σχέση με όσους έχουν δευτερεύουσα ειδικότητα στην Ειδική Φυσική Αγωγή. 2)Θα πρέπει να δοθούν μόρια και σε όσους έχουν Βraille και Νοηματική Γλώσσα, καθώς υπάρχει συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και αποτελούν επιπλέον προσόν. 3) Το Υ.ΠΑΙ.Θ. θα διεξάγει σύντομα γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής; Ή θα ορίσει μεταβατική περίοδο -όπως και στην Γενική Αγωγή- που στην ουσία δεν είναι μεταβατική αλλά “μόνιμη”, αφού ισχύουν οι αδικίες του προηγούμενου νόμου επ’ αόριστον; Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ αδυνατεί να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών λόγω της αναλογίας προσλήψεων/συνταξιοδοτήσεων 1:10, γιατί δεν αξιοποιεί το νόμο αρ.3848 "Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού", όπου δεν προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων προς διορισμό; Έτσι, επιτέλους, θα αναβαθμιστεί ο ρόλος του ΑΣΕΠ, θα καταρτιστούν οι νέοι πίνακες αναπληρωτών με επαρκή μοριοδότηση όσων έχουν γράψει καλύτερα στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής και το Υ.ΠΑΙ.Θ δεν θα χρειαστεί να δεσμευτεί για μόνιμους διορισμούς. Βέβαια, αν το Υ.ΠΑΙ.Θ αδυνατεί να διεξάγει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής, γιατί να μην προσμετρούνται τα μόρια από τον ΑΣΕΠ Γενικής Εκπαίδευσης; Άλλωστε ο εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής – εκτός από τις γνώσεις του στη ειδική αγωγή - δεν πρέπει να χρησιμοποιεί εξίσου καλά γενικές γνώσεις της επιστήμης του; Λ.χ. ο εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής δεν πρέπει να γνωρίζει και τη διδακτική και τη μεθοδολογία της Φυσικής Αγωγής στην εκμάθηση ελληνικών παραδοσιακών χορών κλπ.; Ευχαριστώ πολύ!!!