Ξαφνικά βλέπουμε τους δασκάλους γενικής να θέλουν να μπουν στο χώρο της ειδικής και αυτό παρατηρείται κυρίως στους εκπαιδευτικούς μικρότερης ηλικίας, όπου η ανεργία είναι αυξημένη. Ξαφνικά, όλοι αγαπήσαμε την ειδική αγωγή και θέλουμε να γίνουμε ειδικοί παιδαγωγοί. Ξαφνικά ενδιαφερόμαστε για την ένταξη και την ενσωμάτωση των παιδιών και λέτε πως ο κλάδος των ΠΕ 71 δεν υπηρετεί τις παγκόσμιες συμβάσεις, αλλά βλέπω σχόλια τα οποία λένε πως οι ΠΕ 70.50 πρέπει να είναι στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη και οι ΠΕ 71 στα ειδικά. Και αυτό θέλετε να μου πείτε δεν είναι διαχωρισμός. Αυτό που έχω να πω είναι πως επιτέλους τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους με αυτό το νόμο, και όποιοι το αμφισβητούν αυτό μπορούν απλά να ρίξουν μια ματιά στο πρόγραμμα σπουδών των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής που υπάρχουν στην Ελλάδα όπως επίσης και στα προγράμματα σπουδών των μεταπτυχιακών και θα καταλάβουν ποιος έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και κατάρτιση.
Ξαφνικά βλέπουμε τους δασκάλους γενικής να θέλουν να μπουν στο χώρο της ειδικής και αυτό παρατηρείται κυρίως στους εκπαιδευτικούς μικρότερης ηλικίας, όπου η ανεργία είναι αυξημένη. Ξαφνικά, όλοι αγαπήσαμε την ειδική αγωγή και θέλουμε να γίνουμε ειδικοί παιδαγωγοί. Ξαφνικά ενδιαφερόμαστε για την ένταξη και την ενσωμάτωση των παιδιών και λέτε πως ο κλάδος των ΠΕ 71 δεν υπηρετεί τις παγκόσμιες συμβάσεις, αλλά βλέπω σχόλια τα οποία λένε πως οι ΠΕ 70.50 πρέπει να είναι στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη και οι ΠΕ 71 στα ειδικά. Και αυτό θέλετε να μου πείτε δεν είναι διαχωρισμός. Αυτό που έχω να πω είναι πως επιτέλους τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους με αυτό το νόμο, και όποιοι το αμφισβητούν αυτό μπορούν απλά να ρίξουν μια ματιά στο πρόγραμμα σπουδών των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής που υπάρχουν στην Ελλάδα όπως επίσης και στα προγράμματα σπουδών των μεταπτυχιακών και θα καταλάβουν ποιος έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και κατάρτιση.