Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΔΑΣΑΚΛΗ | 29 Νοεμβρίου 2009, 13:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια που δίνετε βήμα στους πολίτες να εκφράσουν τη γνώμη τους γιατί εμείς θα υποστούμε τις συνέπειες από την εφαρμογή του κάθε νόμου. θα εκθέσω την άποψή μου και λίγα λόγια από την προσωπική μου ιστορία.Πιστεύω ότι καθήκον του εκπαιδευτικού και κυρίως στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι να καλιεργεί την κριτική ικανότητα των μαθητών και να τους δίνει εφόδια για να αντιμετωπίσουν τα ποικίλα προβλήματα στην καθημερινότητά τους.Αυτή την ικανότητα του εκπαιδευτικού δεν την αξιολογεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.Επίσης είναι απαραίτητο να αλλάξει το περιεχόμενο των μαθημάτων και να μειωθεί η ύλη ώστε να μελετάμε σε βάθος τα αντικείμενα και να γίνεται διαθεματική διδασκαλία. θεωρώ τον εαυτό μου από τους άτυχους εκπαιδευτικούς.Πήρα πτυχίο το 1993, γράφτηκα στην επετηρίδα και το 1998 καταργήθηκε.Πήρα μέρος σε τέσσερις διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π και πέτυχα στον έναν αλλά ήμουν επιλαχούσα.Όταν άρχισε η πρόσθετη διδακτική στήριξη δεν γνώριζα τους κατάλληλους ανθρώπους για να πάρω μόρια από εκεί.Αποτέλεσμα να έχω μόνο 0,891 μόρια.Αν καταργηθούν οι πίνακες κατάταξης με τι θα αντικατασταθούν;Τουλάχιστον να μετρήσει και η παλαιότητα του πτυχίου γιατί πάλι το θύμα θα είμαι. Ευχαριστώ