1. Να συνταχθεί καθηκοντολόγιο για το ΕΒΠ , το οποίο προσλαμβάνεται για την παράλληλη στήριξη ως συνοδοί.
Έχουν καταγραφεί πολλά προβλήματα λειτουργίας από τους συναδέλφους ΕΒΠ , όσο αφορά το καθηκοντολόγιο και τον ρόλο τους στην παράλληλη στήριξη.
Επίσης έχουν καταγραφεί πολλά περιστατικά , στα οποία υπήρχε ιδιωτική συνοδός από τους γονείς και όταν προσλήφθηκε μέσω ΕΣΠΑ ΕΒΠ οι γονείς αρνήθηκαν να σταματήσουν την ιδιωτική συνοδό με αποτέλεσμα είτε να υπάρχουν 2 συνοδοί για ένα παιδί , είτε το ΕΒΠ να εκτελεί χρέη διοικητικά , είτε να υποχρεώνεται να αναλάβει άλλο μαθητή από αυτόν που είχε προσληφθεί να συνοδεύει.
Σε πολλές περιπτώσεις έχει ζητηθεί από ΕΒΠ να βοηθούν και να κάνουν εφημερίες , ενώ δεν τους δίνουν το δικαίωμα να παρευρίσκονται στις συνελεύσεις του Συλλόγου Διδασκόντων.
Για όλα τα παραπάνω προβλήματα , κρίνεται αναγκαία η σύνταξη καθηκοντολογίου για το ΕΒΠ της παράλληλης στήριξης , για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για να μπορεί συνάδελφος να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για το μαθητή χωρίς να παρεμποδίζεται το έργο του.
2. Να διευκρινιστεί ότι το ωράριο του ΕΒΠ, είναι έως 30 εκπαιδευτικές ώρες ,όσες και οι ώρες λειτουργίας του σχολείου, τόσο στις ΣΜΕΑ ,όσο και για το προσωπικό το οποίο εργάζεται στην παράλληλη στήριξη .
Ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και το καθηκοντολόγιο του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑ , κάνει λόγο για ίση μεταχείριση και ίσα δικαιώματα .
Δεν θεωρούμε ίση μεταχείριση να είναι οι ώρες ωριαίες μόνο για το ΕΒΠ , το οποίο σύμφωνα με τον νόμο ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και είναι μέλη του κλάδου ΕΕΠ.
Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται ανισότητες και εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων .
3. Σύμφωνα με τον Ν. για το Νέο Λύκειο το ΕΕΠ/ΕΒΠ έχει δικαίωμα στη παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων , παρακαλούμε να συμπεριληφθεί η συμμετοχή μας στα ΤΠΕ και να δημιουργηθεί Α΄φάση ΤΠΕ επιμόρφωσης , για τον λόγο ότι μέχρι πρότινος δεν είχαμε το δικαίωμα συμμετοχής , με αποτέλεσμα να μην μας έχει δοθεί η ευκαιρία επιμόρφωσης μας .
1. Να συνταχθεί καθηκοντολόγιο για το ΕΒΠ , το οποίο προσλαμβάνεται για την παράλληλη στήριξη ως συνοδοί. Έχουν καταγραφεί πολλά προβλήματα λειτουργίας από τους συναδέλφους ΕΒΠ , όσο αφορά το καθηκοντολόγιο και τον ρόλο τους στην παράλληλη στήριξη. Επίσης έχουν καταγραφεί πολλά περιστατικά , στα οποία υπήρχε ιδιωτική συνοδός από τους γονείς και όταν προσλήφθηκε μέσω ΕΣΠΑ ΕΒΠ οι γονείς αρνήθηκαν να σταματήσουν την ιδιωτική συνοδό με αποτέλεσμα είτε να υπάρχουν 2 συνοδοί για ένα παιδί , είτε το ΕΒΠ να εκτελεί χρέη διοικητικά , είτε να υποχρεώνεται να αναλάβει άλλο μαθητή από αυτόν που είχε προσληφθεί να συνοδεύει. Σε πολλές περιπτώσεις έχει ζητηθεί από ΕΒΠ να βοηθούν και να κάνουν εφημερίες , ενώ δεν τους δίνουν το δικαίωμα να παρευρίσκονται στις συνελεύσεις του Συλλόγου Διδασκόντων. Για όλα τα παραπάνω προβλήματα , κρίνεται αναγκαία η σύνταξη καθηκοντολογίου για το ΕΒΠ της παράλληλης στήριξης , για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για να μπορεί συνάδελφος να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για το μαθητή χωρίς να παρεμποδίζεται το έργο του. 2. Να διευκρινιστεί ότι το ωράριο του ΕΒΠ, είναι έως 30 εκπαιδευτικές ώρες ,όσες και οι ώρες λειτουργίας του σχολείου, τόσο στις ΣΜΕΑ ,όσο και για το προσωπικό το οποίο εργάζεται στην παράλληλη στήριξη . Ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και το καθηκοντολόγιο του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑ , κάνει λόγο για ίση μεταχείριση και ίσα δικαιώματα . Δεν θεωρούμε ίση μεταχείριση να είναι οι ώρες ωριαίες μόνο για το ΕΒΠ , το οποίο σύμφωνα με τον νόμο ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και είναι μέλη του κλάδου ΕΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται ανισότητες και εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων . 3. Σύμφωνα με τον Ν. για το Νέο Λύκειο το ΕΕΠ/ΕΒΠ έχει δικαίωμα στη παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων , παρακαλούμε να συμπεριληφθεί η συμμετοχή μας στα ΤΠΕ και να δημιουργηθεί Α΄φάση ΤΠΕ επιμόρφωσης , για τον λόγο ότι μέχρι πρότινος δεν είχαμε το δικαίωμα συμμετοχής , με αποτέλεσμα να μην μας έχει δοθεί η ευκαιρία επιμόρφωσης μας .