• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Καραντάνας' | 29 Νοεμβρίου 2009, 13:18

    Κα Υπουργέ, ωραία αυτά που προτείνεται για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις αλλά ποιος θα πληρώσει το αντίτιμο? Ο εκπαιδευτικός? Τι κίνητρα δίνεται ώστε αυτός να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις που του γεννάει η νέα κατάσταση? Θα υπάρξει αύξηση αποδοχών στις ήδη πολύ χαμηλές, εκπτώσεις στα εισιτήρια μετακινήσεων, επιδότηση ενοικίου κλπ? Το γνωρίζεται ότι πολύ από εμάς έχουμε οικογένειες και ότι συνεπάγεται αυτό? Το ξέρετε τι αγώνα έδωσα επί σειρά μηνών για να προετοιμασθώ για το διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ εκπληρώνοντας παράλληλα τις οικογενειακές και εργασιακές μου υποχρεώσεις χωρίς να γνωρίζω τις προτεινόμενες αλλαγές? Γιατί να μπω σε αυτή τη διαδικασία? Δε ζητάω ελεημοσύνες ούτε να μην υπηρετήσω στη παραμεθόριο. Ζητάω αξιοπρεπείς απολαβές ώστε να ανταπεξέλθω στις αυξημένες υποχρεώσεις μου που θα έχω απέναντι στο σχολείο. Επίσης ζητάω διαρκής επιμόρφωση κατά τη δοκιμαστική υπηρεσία και όχι ένα τυποποιημένο σεμινάριο στο τέλος της διάρκειας αυτής για τα μάτια του κόσμου όπως γίνεται σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες (αλλιώς δεν έχει νόημα η δοκιμαστική υπηρεσία). Ζητάω να αξιολογείτε το έργο μου και εάν δε κάνω για την εκπαίδευση να μου δώσετε μετάταξη σε άλλη δημόσια υπηρεσία. Δεν θέλω να γίνω εθελοντής ούτε ένας ιεραπόστολος στην εκπαίδευση, αλλά θέλω να γίνω ένας καλός και χρήσιμος εκπαιδευτικός για το σχολείο και το μαθητή όπου η πολιτεία θα αναγνωρίζει και θα επιβραβεύει το έργο μου και δεν θα με σπρώχνει στη <> αφού δεν με αφήνετε να ασκήσω άλλη δραστηριότητα με νόμιμο τρόπο. Κρίθηκα διοριστέος μέσω ΑΣΕΠ και μάλιστα σε υψηλή θέση σε τεχνικής κατεύθυνσης ειδικότητα, έχω παιδαγωγική επάρκεια και έχω σημαντική προϋπηρεσία τόσο στην εκπαίδευση όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Πιστεύω ότι έχω να προσφέρω πολλά. Με θέλετε στην εκπαίδευση? Εάν ναι έχω να προτείνω τις εξής κατευθύνσεις για το νομοσχέδιο: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ: θα πρέπει να επανακαθοριστεί το σύστημα μοριοδότησης ιδίως της συνυπηρέτησης όταν η/ο σύζυγος είναι δημόσιος υπάλληλος και ιδιαιτέρως όταν είναι εκπαιδευτικός και όχι να λαμβάνεται μέριμνα μόνο για τα σώματα ασφαλείας και τους στρατιωτικούς (ενδεικτικά με 10 μόρια). Επίσης προτείνω αύξηση των μορίων μετάθεσης για εκπαιδευτικούς με οικογενειακά βάρη (ενδεικτικά με 10 μόρια όταν ο εκπαιδευτικός είναι παντρεμένος και με 8 μόρια για κάθε παιδί). Επίσης θα πρέπει στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικού να λαμβάνεται υπόψη η χιλιομετρική απόσταση από τον τόπο συμφερόντων του και ιδιαίτερα εάν υπηρετεί σε νησί αθροιστικά με τα μόρια της σχολικής μονάδας που υπηρετεί. Ενδεχομένως θα πρέπει να επανακαθοριστούν τα μόρια για τις σχολικές μονάδες. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: προτείνω να υπάρχει αντικειμενικό σύστημα με το οποίο θα δίνονται, με έμφαση στα κοινωνικά κριτήρια και με τη προϋπόθεση να μην δημιουργούν σημαντικά κενά στο σχολείο. Δεν μπορεί ένας 38ρης με παιδιά να έχει τις ίδιες ανάγκες για απόσπαση με τον 25ρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις! Ας δοθούν κίνητρα για τον δεύτερο να παραμείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επίσης να δικαιούται κάποιος να πάρει απόσπαση μετά από ένα χρόνο υπηρέτησης στην οργανική του θέση για σοβαρούς μόνο λόγους αφού προηγηθεί η αντικατάστασή του. Επίσης προτείνω επιμίσθιο (τουλάχιστο 300 ευρώ) ανάλογα με τα οικογενειακά βάρη και τον τόπο υπηρέτησης. Με ανεβασμένο το ηθικό του εκπαιδευτικού, με συνεχή επιμόρφωσή του και αξιολόγηση του έργου του, με ορθολογική κάλυψη των κενών αλλά και αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού το σχολείο και ο μαθητής θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ! Με τιμή Η. Καραντάνας