• Σχόλιο του χρήστη 'καλπουρτζής κώστας' | 24 Απριλίου 2014, 09:52

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βαθμός του πρώτου πτυχίου στην ουσία προτάσσεται.Ισχύει αυτό στην γενική αγωγή;Oλοι οι εκπαιδευτικοί είναι από διαφορετικές σχολές με διαφορετικούς καθηγητές και άλλες απαιτήσεις.Στην ειδική αγωγή χρειάζεται μεγάλος βαθμός στην Ιστορία, στα Μαθηματικά,στη Γλώσσα κ.α.΄;Δε μετράει AYTO το γνωστικό αντικείμενο ,γιατί απλούστατα τα παιδιά με δυσκολίες μαθαίνουν τα βασικά.Ομως για τον αυτισμό και τις άλλες αναπτυξιακές διαταραχές χρειάζεται εξειδίκευσηπ.χ΄.μεταπτυχιακά,σεμινάρια.Επίσης η προυπηρεσία είναι "το μεγαλύτερο σχολείο".Άρα πρέπει με προσεκτικό τρόπο να γίνει η μοριοδότηση κι όχι για την εξυπηρέτηση των ημετέρων ,όπως τόσα χρόνια γινόταν στην Ελλάδα.Στην πρωτοβάθμια,οι δάσκαλοι γενικής στα τμήματα ένταξης(απόφοιτοι των Διδασκαλείων) δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν βαριές περιπτώσεις.Άρα για τις δύσκολες περιπτώσεις χρειάζεται παράλληλη στήριξη από ΠΕ61,71.Επίσης κάποιες περιπτώσεις (17-18 ΧΡΟΝΏΝ ΠΑΙΔΙΆ)με δύσκολες αναπηρίες δύσκολα αντιμετωπίζονται από γυναίκες συναδέλφους.