Επανέρχομαι με μια κατά την γνώμη μου τοποθέτηση «μέσου όρου» των λεχθέντων από τους συνάδελφους. Νομίζω/πιστεύω ότι για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ: 1. Όποιος έχει τελειώσει την 4ετία της ειδικής αγωγής μπάινει μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, 2. Όποιος Δάσκαλος/α έχει επιπλέον προσόντα π.χ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΤΗΣΙΟ ή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ μπαίνει μπροστά. Τώρα αντίστοιχα στην ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ που δεν υπάρχει 4ετία Ειδικής Αγωγής: Είναι γενικά σωστή η πριμοδότηση (1) στο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, (3) στο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ και (6) στο ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Επίσης σωστή η πριμοδότηση της προϋπηρεσίας αλλά 0,1. Σοβαρές διαφωνίες και δικαιολογημένες για την υψηλή πριμοδότηση του ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. Να μετράει στην ισοψηφία των άλλων προσόντων, όπως και η χρονολογία κτήσης. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Επανέρχομαι με μια κατά την γνώμη μου τοποθέτηση «μέσου όρου» των λεχθέντων από τους συνάδελφους. Νομίζω/πιστεύω ότι για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ: 1. Όποιος έχει τελειώσει την 4ετία της ειδικής αγωγής μπάινει μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, 2. Όποιος Δάσκαλος/α έχει επιπλέον προσόντα π.χ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΤΗΣΙΟ ή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ μπαίνει μπροστά. Τώρα αντίστοιχα στην ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ που δεν υπάρχει 4ετία Ειδικής Αγωγής: Είναι γενικά σωστή η πριμοδότηση (1) στο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, (3) στο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ και (6) στο ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Επίσης σωστή η πριμοδότηση της προϋπηρεσίας αλλά 0,1. Σοβαρές διαφωνίες και δικαιολογημένες για την υψηλή πριμοδότηση του ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. Να μετράει στην ισοψηφία των άλλων προσόντων, όπως και η χρονολογία κτήσης. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ