Δηλαδή αν κάποιος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει βαθμό πτυχίου 10 ,θα κληθεί να εργαστεί σε παιδιά με ειδικές αναγκες χωρίς κάποιο άλλο προσόν;(μεταπτυχιακό,σεμινάρια,προυπηρεσία).Πώς θα τα καταφέρει;Δε θα ήταν πιο σωστό να έχει ας πούμε βαθμό πτυχίου 7-8 και σεμινάριο ή μεταπτυχιακό ή προυπηρεσία;Ανάμεσα σε αυτούς που έχουν τα ίδια προσόντα δεν πρέπει να παίζει κάποιο ρόλο και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου;Δεν θα ήταν προτιμότερο ένας εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας για να μπορεί να δουλέψει να υπάρχει μία έστω αναγκαία προυπόθεση ;π.χ.σεμινάριο,προυπηρεσία,μεταπτυχιακό;;Αν τελειώσουν απο τον πίνακα όσοι έχουν επιπλέον προσόντα, ας παίρνεται αναγκαστικά μόνο με τον βαθμό πτυχίου,όπως γινόταν ως τώρα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δηλαδή αν κάποιος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει βαθμό πτυχίου 10 ,θα κληθεί να εργαστεί σε παιδιά με ειδικές αναγκες χωρίς κάποιο άλλο προσόν;(μεταπτυχιακό,σεμινάρια,προυπηρεσία).Πώς θα τα καταφέρει;Δε θα ήταν πιο σωστό να έχει ας πούμε βαθμό πτυχίου 7-8 και σεμινάριο ή μεταπτυχιακό ή προυπηρεσία;Ανάμεσα σε αυτούς που έχουν τα ίδια προσόντα δεν πρέπει να παίζει κάποιο ρόλο και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου;Δεν θα ήταν προτιμότερο ένας εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας για να μπορεί να δουλέψει να υπάρχει μία έστω αναγκαία προυπόθεση ;π.χ.σεμινάριο,προυπηρεσία,μεταπτυχιακό;;Αν τελειώσουν απο τον πίνακα όσοι έχουν επιπλέον προσόντα, ας παίρνεται αναγκαστικά μόνο με τον βαθμό πτυχίου,όπως γινόταν ως τώρα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.