Θα ηθελα να επισημανω οτι οσον αφορα τα διαλειμματα στη δευτεροβαθμια θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερα και ειδικα στα ΕΕΕΕΚ γιατι υπαρχει δυσκολια οσον αφορα τη σιτιση των μαθητων με εντονες δυσκολιες (στην ουσια δεν προλαβαινουν να φανε) τουλαχιστον το πρωτο διαλειμμα θα επρεπε να ηταν μεγαλυτερο.Επισης δεν ειναι λειτουργικο τα παιδια με ειδικες αναγκες (με αυτισμο ή νοητικη υστερηση ειτε εντονα προβληματα συμπεριφορας, ΔΕΠΥ) να μενουν συνεχομενα στη ταξη για 80 λεπτα χωρις διάλειμμα, πραγματικα δεν αντεχουν τα παιδια κα και αντιδρουν πολλες φορες με επιθετικο τροπο.Θα πρεπει να επαναπροσδιορισετε το προγραμμα των Εεεεκ ειδικα ωστε να μην υπαρχουν πολλες συνεχομενες ωρες ή να καθοριζει ο συλλογος αναλογα τη λειτουργικοτητα τις ωρες διαλειμματων και ωρων.
Επισης δεν ειδα κατι για την εξατομικευση στη δευτεροβαθμια ΣΜΕΑ .Ειναι σημαντικο να μπορει ο εκπαιδευτικος να δουλεψει και εξατομικευμενα με
καποιον μαθητη, καθως σε τμημα με παιδια διαφορων
δυσκολιων δεν μπορουν να δουλευτουν επαρκως οι ατομικες εκπαιδευτικες αναγκες .
Επισης θα συμφωνησω κι εγω με το θεμα του αριθμου των μαθητων στα τμηματα ,8 ειναι παρα πολυ μεγαλος αριθμος θα πρεπει να περιοριστει προς τα κατω.Και ο αριθμος των παιδιων με αυτισμο θα πρεπει να περιοριστει στα 2 σε καθε ταξη αλλα χωρις κανενα αλλο παιδι μαζι μεσα στην ταξη.Ενας εκπαιδευτικος δεν ειναι ευκολο να δουλεψει ταυτοχρονα πολλαπλες δυσκολιες .Καλο θα ηταν οταν υπαρχουν παιδια με πολλες διαφορετικες δυσκολιες μεσα σε μια ταξη να υπαρχει η ευελιξια να γινεται συνδιδασκαλια, δηλ ταυτοχρονα δυο καθηγητες.Αυτο ηταν πολυ λειτουργικο και βοηθητικο για τους μαθητες.
Ευχαριστω πολυ.
Θα ηθελα να επισημανω οτι οσον αφορα τα διαλειμματα στη δευτεροβαθμια θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερα και ειδικα στα ΕΕΕΕΚ γιατι υπαρχει δυσκολια οσον αφορα τη σιτιση των μαθητων με εντονες δυσκολιες (στην ουσια δεν προλαβαινουν να φανε) τουλαχιστον το πρωτο διαλειμμα θα επρεπε να ηταν μεγαλυτερο.Επισης δεν ειναι λειτουργικο τα παιδια με ειδικες αναγκες (με αυτισμο ή νοητικη υστερηση ειτε εντονα προβληματα συμπεριφορας, ΔΕΠΥ) να μενουν συνεχομενα στη ταξη για 80 λεπτα χωρις διάλειμμα, πραγματικα δεν αντεχουν τα παιδια κα και αντιδρουν πολλες φορες με επιθετικο τροπο.Θα πρεπει να επαναπροσδιορισετε το προγραμμα των Εεεεκ ειδικα ωστε να μην υπαρχουν πολλες συνεχομενες ωρες ή να καθοριζει ο συλλογος αναλογα τη λειτουργικοτητα τις ωρες διαλειμματων και ωρων. Επισης δεν ειδα κατι για την εξατομικευση στη δευτεροβαθμια ΣΜΕΑ .Ειναι σημαντικο να μπορει ο εκπαιδευτικος να δουλεψει και εξατομικευμενα με καποιον μαθητη, καθως σε τμημα με παιδια διαφορων δυσκολιων δεν μπορουν να δουλευτουν επαρκως οι ατομικες εκπαιδευτικες αναγκες . Επισης θα συμφωνησω κι εγω με το θεμα του αριθμου των μαθητων στα τμηματα ,8 ειναι παρα πολυ μεγαλος αριθμος θα πρεπει να περιοριστει προς τα κατω.Και ο αριθμος των παιδιων με αυτισμο θα πρεπει να περιοριστει στα 2 σε καθε ταξη αλλα χωρις κανενα αλλο παιδι μαζι μεσα στην ταξη.Ενας εκπαιδευτικος δεν ειναι ευκολο να δουλεψει ταυτοχρονα πολλαπλες δυσκολιες .Καλο θα ηταν οταν υπαρχουν παιδια με πολλες διαφορετικες δυσκολιες μεσα σε μια ταξη να υπαρχει η ευελιξια να γινεται συνδιδασκαλια, δηλ ταυτοχρονα δυο καθηγητες.Αυτο ηταν πολυ λειτουργικο και βοηθητικο για τους μαθητες. Ευχαριστω πολυ.