• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 13:42

    ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ Στοιχειώδης κοινωνική ευαισθησία επιβάλλει να λάβετε ειδικά μέτρα για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς. Συμφωνούμε πρώτα οι μαθητές , όμως μην ξεχνάτε πως και εμείς έχουμε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και είμαστε αναγκασμένοι να τα περιφέρουμεαποπόλη σε πόλη και απο χωριό σε χωριό για πολλά χρόνια. Το αξίωμα αυτό, πρώτα οι μαθητές, το έχουμε εμείς ήδη βιώσει και υπηρετήσει στις εσχατιές της χώρας και κανείς δεν δικαιούται να μας εγκαλεί . Πολλοί απο μας έχουν και παιδιά που σπουδάζουν και είμαστε αναγκασμένοι να κρατάμε και να πληρώνουμε τρία σπίτια, ούτε αυτό σαςενδιαφέρι; Αλήθεια ποια η σκοπιμότητα των μέτρων αυτών; Θεωρούμε αυτονόητο ότι η κ. Υπουργός θα δικαιολογήσει επαρκώς και στον Πρωθυπουργό και στη Βουλή την σκοπιμότητα η οποία οφείλει να προέρχεται από εμπεριστατωμένη μελέτη και όχι από εικασίες. Αν δεν υπάρχει τέτοια μελέτη τότε όλα τα μέτρα αποσκοπούν σε ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, π.χ όπου στο εξωτερικό εφαρμόστηκε αυστηρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών το μόνο που αποδείχτηκε ότι προσέφερε ήταν η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. Κατά τη γνώμη μας μόνο προβλήματα κα ΖΗΤΑΜE:1) ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Να δοοθεί δικαίωμα μετάθεσης και απόσπασης στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς απο τον πρώτο χριν ταλαιπωρίες θα δημιουργήσουν τα εξαγγελθέντα και η κατάργηση του 24μηνου + ΑΣΕΠ μείωση των διορισμών.όνο διορισμού όταν αυτοί έχουν ήδη υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες και δυσπρόσιτες περιοχές. 2)Να έχουν προτεραιότητα στις αποσπάσεις σε διοικητικές υπηρεσίες όταν ήδη έχουν υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες δυσπρόσιτες περιοχές χωρίς να προσμετρώνται τα μόρια του σχολείου στο οποίο ανήκουν αλά τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας, όσοι τρίτεκνοι το επιθυμούν να τοποθετούνται οριστικά σε διοικητικές υπηρεσίες. 3)Αν δεν υιοθετηθούν τα μέτρα που προτείνουμε στην ουσία μας εξοστρακίζετε απο την εκπαίδευση αφου πολλοί απο μας δεν θα αντέξουν να συνεχίσουν τηνπολύχρονη περιπλάνηση. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 1)O Συνδυασμός προυπηρεσίας 24μηνο -ΑΣΕΠ είναι ο καλίτερος τρόπος, απορούμε λοιπόν γιατί τόση σπουδή να το αλλάξουμε; 2)ΑΝ καταργήσετετους πίνακες τι θα απογίνουν αυτοί που έίχαν προγραμματίσει τη ζωή τους και το διορισμό τους με βάση την προυπηρεσία; δεν σας ενδιαφέρει; 3)Γιατί επιμένετε στον ΑΣΕΠ και δεν συμπεριλαμβάνετε στα υφιστάμενα κριτήρια το βαθμό πτυχίου και τα μεταπτυχιακά; δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι υποβαθμίζετε τα πτυχία μας και τα ΑΕΙ; 4)Οι εκπαιδευτικοί όπως διαπιστώνετε διαφωνούν με όλες σχεδόν τις αλλαγές που προτείνετε , τι θα κάνετε; θα αδιαφορήσετε; 5)ΘΑ πρέπει να καταλάβετε ότι η επαγγελματική ζωή του εκπαιδευτικού τιςπερισσότερες φορές δεν ξεκινά απο το διορισμό αλά απο τότε που ήταν ωρομίσθιος και αναπληρωτής και περιφερόταν σε ξερονήσια και σε δυσπρόσιτα χωριά, καλό θα ήταν λοιπόν να μην γενικεύτε ότα μιλάτεγια κενά και παρατυπίες. 6)μήπως σκέπτεσθε να καταργήσετε και τις μεταγραφές σε ΑΕΙ για τα παιδιά των τρίτεκνων εκπαιδευτικών; 7) Τα διαδιδόμενα περί μεγάλης αναλογίας στη σχέση μαθητών – εκπαιδευτικών είναι αστεία γιατί δεν μας λέτε αν η έρευνα που επικαλείσθε λαμβάνει υπόψη της τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας , νησιωτικά συμπλέγματα, παραμεθώριες περιοχές κ.λ.π ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΙΜΗ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ politeknia@in.gr