Προτείνω η μοριοδότηση να ισχύει μόνο για τους μήνες προϋπηρεσίας και όχι για τις μέρες. Είναι τεράστια ΑΔΙΚΙΑ μεταξύ 2 υποψηφίων που καλούνται με την ίδια απόφαση πρόσληψης να παρουσιαστούν στις εκάστοτε Διευθύνσεις, ο ένας επειδή τον κάλεσαν στην πόλη του να μετράει η προϋπηρεσία του από την πρώτη μέρα και ο άλλος επειδή θα πρέπει να διανύσει μεγάλη απόσταση, π.χ. από το ένα σημείο της Ελλάδας στο άλλο, να μετράει η προϋπηρεσία του 3 μέρες μετά και να χάνει έστω και 0,1 μόρια.
Επίσης, γιατί να μην μετράει ο βαθμός του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ εξ’ ολοκλήρου; Είναι σωστό ένας υποψήφιος με βαθμολογία 56 να μοριοδοτείται (έστω και με 0,1 μόρια) και κάποιος άλλος με βαθμολογία 54 να μην μοριοτοτείται; Να μοριοδοτούνται όλοι ανάλογα με την βαθμολογία τους. Π.χ. βαθμολογία 60 με 6 ή 0,6 μόρια.
Σωστή η μοριοδότηση των σεμιναρίων. Προτείνω να μοριοδοτούνται ακόμα και οι επιμορφώσεις από τους σχολικούς συμβούλους Ειδικής Αγωγής έστω και με 0,01 μόρια.
Να μοριοδοτηθούν ακόμα η παιδαγωγική κατάρτιση από ΑΣΠΑΙΤΕ, η γραφή Braille, η νοηματική γλώσσα, η μέθοδος TEACCH, η πρακτική άσκηση σε δομές της ΕΑΕ και οτιδήποτε άλλο μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά έναν εκπαιδευτικό στο έργο του.
Προτείνω η μοριοδότηση να ισχύει μόνο για τους μήνες προϋπηρεσίας και όχι για τις μέρες. Είναι τεράστια ΑΔΙΚΙΑ μεταξύ 2 υποψηφίων που καλούνται με την ίδια απόφαση πρόσληψης να παρουσιαστούν στις εκάστοτε Διευθύνσεις, ο ένας επειδή τον κάλεσαν στην πόλη του να μετράει η προϋπηρεσία του από την πρώτη μέρα και ο άλλος επειδή θα πρέπει να διανύσει μεγάλη απόσταση, π.χ. από το ένα σημείο της Ελλάδας στο άλλο, να μετράει η προϋπηρεσία του 3 μέρες μετά και να χάνει έστω και 0,1 μόρια. Επίσης, γιατί να μην μετράει ο βαθμός του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ εξ’ ολοκλήρου; Είναι σωστό ένας υποψήφιος με βαθμολογία 56 να μοριοδοτείται (έστω και με 0,1 μόρια) και κάποιος άλλος με βαθμολογία 54 να μην μοριοτοτείται; Να μοριοδοτούνται όλοι ανάλογα με την βαθμολογία τους. Π.χ. βαθμολογία 60 με 6 ή 0,6 μόρια. Σωστή η μοριοδότηση των σεμιναρίων. Προτείνω να μοριοδοτούνται ακόμα και οι επιμορφώσεις από τους σχολικούς συμβούλους Ειδικής Αγωγής έστω και με 0,01 μόρια. Να μοριοδοτηθούν ακόμα η παιδαγωγική κατάρτιση από ΑΣΠΑΙΤΕ, η γραφή Braille, η νοηματική γλώσσα, η μέθοδος TEACCH, η πρακτική άσκηση σε δομές της ΕΑΕ και οτιδήποτε άλλο μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά έναν εκπαιδευτικό στο έργο του.