Νομιζω πως ειναι αστειο ολο το θεμα με το ποιος πρεπει να προτασσεται και ποιος να προηγειται. Αν ανατρεξουμε λιγο στο παρελθον θα δουμε οτι η ειδικη αγωγη στην Ελλαδα στην ουσια ξεκιναει τα βηματα της απο την ιδρυση των διδασκαλειων. Με αυτον τον τροπο το τοτε υπουργειο προσπαθησε να καλυψει τις τοτε αναγκες που υπηρχαν. Αργοτερα και εφοσον υπαρχουν βηματα εξελιξης οσον αφορα τα παιδαγωγικα ζητηματα, ιδρυθηκαν τα πανεπιστημιακα τμηματα του Βολου και της Θεσσαλονικης οποτε και γινεται προσπαθεια να αντιμετωπιστει η ειδικη αγωγη με επιστημονικοτερες και αρτιοτερες μεθοδους. Προστιθονται τα κονδυλια απο την ευρωπαικη ενωση και ετσι αποκτουμε το θεσμο της παραλληλης στηριξης. Φυσικα οι θεσεις δεν μπορουν να καλυφθουν απο αποφοιτους των πανεπιστημιακων τμηματων που ιδρυθηκαν καθυστερημενα και προκειμενου να καλυφθουν οι αναγκες περισσοτερων παιδιων μπαινουν και δασκαλοι ΠΕ70. Θα πρεπει να αναφερουμε οτι αυτοι οι ΠΕ70.50 στην πλειοψηφια τους ειναι συναδελφοι που μολις εχουν αποφοιτησει απο τις σχολες τους, οποτε και τους δινεται η ευκαιρια να δουλεψουν αμεσα.
Ας αφησουμε λοιπον την διχονοια παραμερα και ας κατανοησουμε οτι :
*οι ΠΕ 70.50 υπαρχουν επειδη δεν μπορουσαν να καλυφθουν οι αναγκες απο ΠΕ 71 στην παραλληλη
*τα πανεπιστημιακα τμηματα ιδρυθηκαν επειδη προφανως δεν μπορουσαν τα διδασκαλεια να καλυψουν επαρκως τις παιδαγωγικες καταστασεις που καλουνταν να αντιμετωπισουν οι μετεχοντες σε αυτα.
Νομιζω πως ειναι αστειο ολο το θεμα με το ποιος πρεπει να προτασσεται και ποιος να προηγειται. Αν ανατρεξουμε λιγο στο παρελθον θα δουμε οτι η ειδικη αγωγη στην Ελλαδα στην ουσια ξεκιναει τα βηματα της απο την ιδρυση των διδασκαλειων. Με αυτον τον τροπο το τοτε υπουργειο προσπαθησε να καλυψει τις τοτε αναγκες που υπηρχαν. Αργοτερα και εφοσον υπαρχουν βηματα εξελιξης οσον αφορα τα παιδαγωγικα ζητηματα, ιδρυθηκαν τα πανεπιστημιακα τμηματα του Βολου και της Θεσσαλονικης οποτε και γινεται προσπαθεια να αντιμετωπιστει η ειδικη αγωγη με επιστημονικοτερες και αρτιοτερες μεθοδους. Προστιθονται τα κονδυλια απο την ευρωπαικη ενωση και ετσι αποκτουμε το θεσμο της παραλληλης στηριξης. Φυσικα οι θεσεις δεν μπορουν να καλυφθουν απο αποφοιτους των πανεπιστημιακων τμηματων που ιδρυθηκαν καθυστερημενα και προκειμενου να καλυφθουν οι αναγκες περισσοτερων παιδιων μπαινουν και δασκαλοι ΠΕ70. Θα πρεπει να αναφερουμε οτι αυτοι οι ΠΕ70.50 στην πλειοψηφια τους ειναι συναδελφοι που μολις εχουν αποφοιτησει απο τις σχολες τους, οποτε και τους δινεται η ευκαιρια να δουλεψουν αμεσα. Ας αφησουμε λοιπον την διχονοια παραμερα και ας κατανοησουμε οτι : *οι ΠΕ 70.50 υπαρχουν επειδη δεν μπορουσαν να καλυφθουν οι αναγκες απο ΠΕ 71 στην παραλληλη *τα πανεπιστημιακα τμηματα ιδρυθηκαν επειδη προφανως δεν μπορουσαν τα διδασκαλεια να καλυψουν επαρκως τις παιδαγωγικες καταστασεις που καλουνταν να αντιμετωπισουν οι μετεχοντες σε αυτα.