"Όλες οι παράλληλες στηρίξεις, υποβάλλονται προς αξιολόγηση από τα οικεία ΚΕΔΔΥ μέχρι 30 Ιουνίου. Στη συνέχεια, αποστέλλονται τα δικαιολογητικά στις περιφερειακές διευθύνσεις για έγκριση από τον Περιφερειακό Διευθυντή ο οποίος τα ελέγχει και σε περιπτώσεις μεγάλης ανισοκατανομής του αριθμού των γνωματεύσεων ανάμεσα στα ΚΕΔΔΥ της αρμοδιότητάς του μπορεί να αναπέμψει για επαναξιολόγηση στο ΚΕΔΔΥ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία".
Άρα τα ΚΕΔΔΎ αξιολογούν με βάση το παιδί και ο Περιφερειακός επαναξιολογεί με βάση τον προϋπολογισμό, με βάση τον πληθυσμό με αναπηρία (δεν υπάρχει σχετική μελέτη για ποιες περιοχές και τι πληθυσμό έχουν), με βάση τι; Ότι π.χ. η Β’ Αθήνας έχει 7 Π.Σ. και η Ανατ. Αττική 1; Και τι θα ωθήσει την Ανατ. Αττ. να εγκρίνει και άλλες ή τη Β’ Αθήνας να μειώσει; Ωραίο επιστημονικό έργο. Με εργαλεία και κριτήρια συγκεκριμένα.
Τι εννοεί για επαναξιολόγηση; Τι εννοεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία; Τα ΚΕΔΔΥ αξιολογούν εκτός ισχύουσας νομοθεσίας;
"Όλες οι παράλληλες στηρίξεις, υποβάλλονται προς αξιολόγηση από τα οικεία ΚΕΔΔΥ μέχρι 30 Ιουνίου. Στη συνέχεια, αποστέλλονται τα δικαιολογητικά στις περιφερειακές διευθύνσεις για έγκριση από τον Περιφερειακό Διευθυντή ο οποίος τα ελέγχει και σε περιπτώσεις μεγάλης ανισοκατανομής του αριθμού των γνωματεύσεων ανάμεσα στα ΚΕΔΔΥ της αρμοδιότητάς του μπορεί να αναπέμψει για επαναξιολόγηση στο ΚΕΔΔΥ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία". Άρα τα ΚΕΔΔΎ αξιολογούν με βάση το παιδί και ο Περιφερειακός επαναξιολογεί με βάση τον προϋπολογισμό, με βάση τον πληθυσμό με αναπηρία (δεν υπάρχει σχετική μελέτη για ποιες περιοχές και τι πληθυσμό έχουν), με βάση τι; Ότι π.χ. η Β’ Αθήνας έχει 7 Π.Σ. και η Ανατ. Αττική 1; Και τι θα ωθήσει την Ανατ. Αττ. να εγκρίνει και άλλες ή τη Β’ Αθήνας να μειώσει; Ωραίο επιστημονικό έργο. Με εργαλεία και κριτήρια συγκεκριμένα. Τι εννοεί για επαναξιολόγηση; Τι εννοεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία; Τα ΚΕΔΔΥ αξιολογούν εκτός ισχύουσας νομοθεσίας;