Σχετικά με το σχόλιο του Χρήστου Κ. συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω: "Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δυνατότητα του μαθητή να παραμείνει στην τάξη και στο σχολείο χωρίς υποστήριξη για διάστημα ίσο με το μισό του πρωινού ωραρίου". Πρέπει να τους ρωτήσουμε επίσης ποιος το ξέρει αυτό, γιατί τα παιδιά περνάνε Μάιο - Ιούνιο από το ΚΕΔΔΥ για να μπορούν να καταθέσουν 30 Ιουνίου τα χαρτιά τους. Οπότε η σχολική χρονιά δεν έχει ξεκινήσει στο καινούργιο πλαίσιο είτε προσχολικής, είτε δημοτικής είτε δευτεροβάθμιας. Πολλές αλλαγές συμβαίνουν στα παιδιά στη διάρκεια του καλοκαιριού και το ξέρουμε όλοι. ΑΡΑ θα πάνε σε ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ - ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ αφού δεν υπάρχει επιστημονική βάση σε αυτό που γράφουν.
Στο σχόλιο "Σ’ένα σχολείο ΕΑΕΠ, οι μαθητές κάνουν 5*7=35 ώρες, άρα ο εκπαιδευτικός της ΠΣ θα απασχολείται τις 17-18 ώρες. Τις υπόλοιπες;" Τις υπόλοιπες το γράφει αλλού: "Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης αναφέρεται και τοποθετείται σε σχολική μονάδα και ΟΧΙ αποκλειστικά ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ. Εάν υπάρχει σοβαρός λόγος, με εισήγηση του οικείου σχολικού συμβούλου (ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) και του συμβούλου ΕΑΕ προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης, μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο (ΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ).
ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ.
Σχετικά με το σχόλιο του Χρήστου Κ. συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω: "Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δυνατότητα του μαθητή να παραμείνει στην τάξη και στο σχολείο χωρίς υποστήριξη για διάστημα ίσο με το μισό του πρωινού ωραρίου". Πρέπει να τους ρωτήσουμε επίσης ποιος το ξέρει αυτό, γιατί τα παιδιά περνάνε Μάιο - Ιούνιο από το ΚΕΔΔΥ για να μπορούν να καταθέσουν 30 Ιουνίου τα χαρτιά τους. Οπότε η σχολική χρονιά δεν έχει ξεκινήσει στο καινούργιο πλαίσιο είτε προσχολικής, είτε δημοτικής είτε δευτεροβάθμιας. Πολλές αλλαγές συμβαίνουν στα παιδιά στη διάρκεια του καλοκαιριού και το ξέρουμε όλοι. ΑΡΑ θα πάνε σε ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ - ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ αφού δεν υπάρχει επιστημονική βάση σε αυτό που γράφουν. Στο σχόλιο "Σ’ένα σχολείο ΕΑΕΠ, οι μαθητές κάνουν 5*7=35 ώρες, άρα ο εκπαιδευτικός της ΠΣ θα απασχολείται τις 17-18 ώρες. Τις υπόλοιπες;" Τις υπόλοιπες το γράφει αλλού: "Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης αναφέρεται και τοποθετείται σε σχολική μονάδα και ΟΧΙ αποκλειστικά ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ. Εάν υπάρχει σοβαρός λόγος, με εισήγηση του οικείου σχολικού συμβούλου (ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) και του συμβούλου ΕΑΕ προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης, μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο (ΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ). ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ.