Μετά την εφαρμογή του 3699/2008 κατανοήσαμε όλοι ότι ήταν ένας νόμος που ήταν διαμορφωμένος με τα δεδομένα του δημοτικού και περιμέναμε την αλλαγή του. Το κομμάτι λοιπόν του ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ έμεινε ακριβώς ίδιο και με την ίδια αρίθμηση όπως ήταν στην παρ. 1γ στο άρθρο 6 του 3699. Ας αλλάξουν τον αριθμό επιτέλους των μαθητών για το Νηπιαγωγείο. Είναι δυνατό να λειτουργούμε με 12 μαθητές σε μία τάξη σε σύνολο 21 μαθητών ή να παρατυπούμε με την κάλυψη των σχολικών συμβούλων και να γράφουμε μέχρι 5 μαθητές. Γιατί αφού το είδαμε στην εφαρμογή του τώρα που αλλάζει ο νόμος να μην τροποποιηθεί;
Όπως επίσης, ο αριθμός των 21 μαθητών είναι πολύ μεγάλος γιατί δεν θα είναι πάντα ίσως και ποτέ 2 εκπαιδευτικοί στην τάξη.
Επίσης, αν υπάρχουν πάνω από 12 μαθητές τότε τι θα γίνεται θα συστήνεται 2ο τμήμα ένταξης, θα προσλαμβάνεται άλλος εκπαιδευτικός; Για να ξεκαθαρίσουν και αυτό γιατί στα πολυδύναμα πια δημοτικά των 350 μαθητών, οι 12 μαθητές είναι πολύ λίγοι σε σχέση με την πραγματικότητα.
Μετά την εφαρμογή του 3699/2008 κατανοήσαμε όλοι ότι ήταν ένας νόμος που ήταν διαμορφωμένος με τα δεδομένα του δημοτικού και περιμέναμε την αλλαγή του. Το κομμάτι λοιπόν του ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ έμεινε ακριβώς ίδιο και με την ίδια αρίθμηση όπως ήταν στην παρ. 1γ στο άρθρο 6 του 3699. Ας αλλάξουν τον αριθμό επιτέλους των μαθητών για το Νηπιαγωγείο. Είναι δυνατό να λειτουργούμε με 12 μαθητές σε μία τάξη σε σύνολο 21 μαθητών ή να παρατυπούμε με την κάλυψη των σχολικών συμβούλων και να γράφουμε μέχρι 5 μαθητές. Γιατί αφού το είδαμε στην εφαρμογή του τώρα που αλλάζει ο νόμος να μην τροποποιηθεί; Όπως επίσης, ο αριθμός των 21 μαθητών είναι πολύ μεγάλος γιατί δεν θα είναι πάντα ίσως και ποτέ 2 εκπαιδευτικοί στην τάξη. Επίσης, αν υπάρχουν πάνω από 12 μαθητές τότε τι θα γίνεται θα συστήνεται 2ο τμήμα ένταξης, θα προσλαμβάνεται άλλος εκπαιδευτικός; Για να ξεκαθαρίσουν και αυτό γιατί στα πολυδύναμα πια δημοτικά των 350 μαθητών, οι 12 μαθητές είναι πολύ λίγοι σε σχέση με την πραγματικότητα.