"Δεν μπορεί σ’ ένα σχολείο να παραβρίσκεται εκτός των εκπαιδευτικών των τάξεων παραπάνω από ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης, εκτός εάν αυτό προκύπτει από απολύτως δικαιολογημένη εισήγηση των ΚΕΔΔΥ".
Τι εννοεί; Σε ΜΙΑ ΤΑΞΗ δεν μπορεί να βρίσκεται πάνω του ενός εκπαιδευτικού Π.Σ.; Γιατί λέει σ' ένα σχολείο; Ας διευκρινιστεί γιατί παρερμηνείες θα οδηγήσουν σε προβλήματα.
Επίσης στο άρθρο 4 παρ. 3 αναφέρει: "Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων για οποιονδήποτε λόγο έχουν ΜΟΝΙΜΗ ΙΣΧΥ ...Κατ’εξαίρεση οι γνωματεύσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, παράλληλη στήριξη για κατ’οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού..."
Στο άρθρο 6 παρ.1β αναφέρει: "Όλες οι παράλληλες στηρίξεις επαναξιολογούνται στο τέλος του πρώτου σχολικού έτους εφαρμογής τους καθώς και όταν υπάρχουν οι γνωματεύσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, για κατ’ οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού, για καθορισμό εξατομικευμένου προγράμματος καθώς και αυτές που αφορούν σε αλλαγή προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ σε χρονικά διαστήματα που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και υποχρεωτικά σε κάθε περίπτωση μετά από τριετία. Η χορήγηση για ένα έτος παράλληλης στήριξης δεν είναι δεσμευτική για την συνέχειά της"
Στο άρθρο 7 παρ. 4 αναφέρει: "Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών καθώς και κάθε άλλης αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ..."
Ας διευκρινιστούν και αυτά τα σημεία: έχουν μόνιμη ισχύ, ανανεώνονται αυτόματα, θα επανακαθορίζονται μετά την τριετία;
"Δεν μπορεί σ’ ένα σχολείο να παραβρίσκεται εκτός των εκπαιδευτικών των τάξεων παραπάνω από ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης, εκτός εάν αυτό προκύπτει από απολύτως δικαιολογημένη εισήγηση των ΚΕΔΔΥ". Τι εννοεί; Σε ΜΙΑ ΤΑΞΗ δεν μπορεί να βρίσκεται πάνω του ενός εκπαιδευτικού Π.Σ.; Γιατί λέει σ' ένα σχολείο; Ας διευκρινιστεί γιατί παρερμηνείες θα οδηγήσουν σε προβλήματα. Επίσης στο άρθρο 4 παρ. 3 αναφέρει: "Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων για οποιονδήποτε λόγο έχουν ΜΟΝΙΜΗ ΙΣΧΥ ...Κατ’εξαίρεση οι γνωματεύσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, παράλληλη στήριξη για κατ’οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού..." Στο άρθρο 6 παρ.1β αναφέρει: "Όλες οι παράλληλες στηρίξεις επαναξιολογούνται στο τέλος του πρώτου σχολικού έτους εφαρμογής τους καθώς και όταν υπάρχουν οι γνωματεύσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, για κατ’ οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού, για καθορισμό εξατομικευμένου προγράμματος καθώς και αυτές που αφορούν σε αλλαγή προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ σε χρονικά διαστήματα που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και υποχρεωτικά σε κάθε περίπτωση μετά από τριετία. Η χορήγηση για ένα έτος παράλληλης στήριξης δεν είναι δεσμευτική για την συνέχειά της" Στο άρθρο 7 παρ. 4 αναφέρει: "Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών καθώς και κάθε άλλης αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ..." Ας διευκρινιστούν και αυτά τα σημεία: έχουν μόνιμη ισχύ, ανανεώνονται αυτόματα, θα επανακαθορίζονται μετά την τριετία;