Προτασεις για το υπουργειο παιδειας οι οποιες ειναι και οι πιο αξιοκρατικες για ολους:
1.Να μην προχωρήσει ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής ο οποίος όχι μόνο είναι επιστημονικά και ερευνητικά αβάσιμος αλλά επιπλέον έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδαγωγική πράξη καθώς δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην συνεκπαίδευση και ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολειό. Επιπροσθέτως, ο διαχωρισμός αυτός δημιουργεί αυθαίρετες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα βασικά τους πτυχία τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ΙΣΟΤΙΜΑ. Η παιδαγωγική επιστήμη αφορά γνώσεις και δεξιότητες που ο εκπαιδευτικός-αποφοιτος παιδαγωγικών τμημάτων πανεπιστημιακού επιπέδου κατέχει και πρέπει να κατέχει προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή και όχι ενός τύπου μαθητή και αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εργαστεί ο εκπαιδευτικός στο χώρο της ειδικής αγωγής.
2.Ισότιμη μοριοδότηση των προσόντων ΟΛΩΝ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δασκάλων και νηπιαγωγών με σκοπό την αξιοκρατική κατάταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Τα τυπικά και επιπρόσθετα προσόντα που έχουν άμεση συνάφεια με την Ειδική αγωγή να μοριοδοτούνται σύμφωνα με τα κριτήρια υπολογισμού μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα να μοριοδοτειται κάθε εκπαιδευτικός είτε ΠΕ60.50 είτε ΠΕ 61 με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, τον βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και την προϋπηρεσία.
3. Εαν δεν εφαρμοστουν τα παραπανω και προχωρησετε στο διαχωρισμο της γενικης και ειδικης αγωγης το οποιο ειναι εναντια στα ευρωπαικα δεδομενα θα πρεπει να δημιουργηθουν δυο χωριστοι πινακες για τους αναπληρωτες ειδικης αγωγης. Ο ένας να κατατασσει τους ΠΕ71 για τα δημοτικα και 61 για τα νηπιαγωγεια αποκλειστικα και μονο στα ειδικα σχολεια παντοτε σύμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Στον δευτερο πινακα να κατατασσονται οι ΠΕ 60.50 νηπιαγωγοι ειδικης αγωγηης και 70.50 δάσκαλοι ειδικης αγωγης παλι συμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ για να υπηρετησουν στην παραλληλη στηριξη και στα τμηματα ένταξης.
Προτασεις για το υπουργειο παιδειας οι οποιες ειναι και οι πιο αξιοκρατικες για ολους: 1.Να μην προχωρήσει ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής ο οποίος όχι μόνο είναι επιστημονικά και ερευνητικά αβάσιμος αλλά επιπλέον έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδαγωγική πράξη καθώς δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην συνεκπαίδευση και ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολειό. Επιπροσθέτως, ο διαχωρισμός αυτός δημιουργεί αυθαίρετες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα βασικά τους πτυχία τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ΙΣΟΤΙΜΑ. Η παιδαγωγική επιστήμη αφορά γνώσεις και δεξιότητες που ο εκπαιδευτικός-αποφοιτος παιδαγωγικών τμημάτων πανεπιστημιακού επιπέδου κατέχει και πρέπει να κατέχει προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή και όχι ενός τύπου μαθητή και αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εργαστεί ο εκπαιδευτικός στο χώρο της ειδικής αγωγής. 2.Ισότιμη μοριοδότηση των προσόντων ΟΛΩΝ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δασκάλων και νηπιαγωγών με σκοπό την αξιοκρατική κατάταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Τα τυπικά και επιπρόσθετα προσόντα που έχουν άμεση συνάφεια με την Ειδική αγωγή να μοριοδοτούνται σύμφωνα με τα κριτήρια υπολογισμού μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα να μοριοδοτειται κάθε εκπαιδευτικός είτε ΠΕ60.50 είτε ΠΕ 61 με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, τον βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και την προϋπηρεσία. 3. Εαν δεν εφαρμοστουν τα παραπανω και προχωρησετε στο διαχωρισμο της γενικης και ειδικης αγωγης το οποιο ειναι εναντια στα ευρωπαικα δεδομενα θα πρεπει να δημιουργηθουν δυο χωριστοι πινακες για τους αναπληρωτες ειδικης αγωγης. Ο ένας να κατατασσει τους ΠΕ71 για τα δημοτικα και 61 για τα νηπιαγωγεια αποκλειστικα και μονο στα ειδικα σχολεια παντοτε σύμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Στον δευτερο πινακα να κατατασσονται οι ΠΕ 60.50 νηπιαγωγοι ειδικης αγωγηης και 70.50 δάσκαλοι ειδικης αγωγης παλι συμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ για να υπηρετησουν στην παραλληλη στηριξη και στα τμηματα ένταξης.