Δεν υπάρχει πρόβλεψη για δυνατότητα πρόσληψης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκπαιδευτικών που έχουν βασικό τίτλο σπουδών τόσο σε ειδικότητα της γενικής αγωγής (εν προκειμένω ΠΕ. 02) και πτυχίο στην ειδική αγωγή (απόφοιτη του ΠΤΕΑ, ΠΕ 71). Πώς είναι δυνατό να θεωρείται φιλόλογος ειδικής αγωγής (ΠΕ 02.50) ο κάτοχος σεμιναριακού τίτλου, αλλά όχι ο κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου βασικών σπουδών στην ΕΑΕ; Σε σχετική ερώτησή μου προς το ΥΠΕΠΘ (21/ 7/2011) έλαβα την απάντηση ότι υπάρχει αβλεψία του νομοθέτη ως προς αυτό και ότι θα ληφθεί σχετική μέριμνα (Αριθμ. Πρωτ. 119747/Γ6, 19/10/2011). Έκτοτε μάταια περιμένω τη διόρθωση της αβλεψίας. Με λύπη μου διαπιστώνω τη διατήρησή της και στο παρόν προσχέδιο νόμου. Αναμένω τεκμηριωμένη απάντηση στο εύλογο ερώτημά μου.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για δυνατότητα πρόσληψης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκπαιδευτικών που έχουν βασικό τίτλο σπουδών τόσο σε ειδικότητα της γενικής αγωγής (εν προκειμένω ΠΕ. 02) και πτυχίο στην ειδική αγωγή (απόφοιτη του ΠΤΕΑ, ΠΕ 71). Πώς είναι δυνατό να θεωρείται φιλόλογος ειδικής αγωγής (ΠΕ 02.50) ο κάτοχος σεμιναριακού τίτλου, αλλά όχι ο κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου βασικών σπουδών στην ΕΑΕ; Σε σχετική ερώτησή μου προς το ΥΠΕΠΘ (21/ 7/2011) έλαβα την απάντηση ότι υπάρχει αβλεψία του νομοθέτη ως προς αυτό και ότι θα ληφθεί σχετική μέριμνα (Αριθμ. Πρωτ. 119747/Γ6, 19/10/2011). Έκτοτε μάταια περιμένω τη διόρθωση της αβλεψίας. Με λύπη μου διαπιστώνω τη διατήρησή της και στο παρόν προσχέδιο νόμου. Αναμένω τεκμηριωμένη απάντηση στο εύλογο ερώτημά μου.