ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ!!!!!
1)Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο τα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ να μοριοδοτούνται μόνο με 3 μόρια.Η εξειδίκευση είναι απαραίτητη στην ειδική αγωγή (εξάλλου το πρόγραμμα ΕΣΠΑ στην Παράλληλη στήριξη ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τους εκπαιδευτικούς να επιμορφώνονται). Το δίκαιο θα ήταν να μοριοδοτούνται με 3.5 ή 4 μόρια.
2)Επίσης είναι παράλογο ένα ακαδημαϊκό κριτήριο(μεταπτυχιακό) να μοριοδοτείται το ίδιο με ένα κοινωνικό κριτήριο(αναπηρία).Πώς γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια να έχουν αυξηθεί τα ΑΜΕΑ στη ΘΕΣΣΑΛΙΑ;Φταίει το ....νερό; Να ελέγχονται οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία από επιτροπή κάθε χρόνο, όπως ελέγχονται και οι μαθητές με αναπηρία , προκειμένου να συνεχίσουν την παράλληλη στήριξη.
3)Να μοριοδοτείται και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.
4)Καλό είναι πάντως που ΔΕ μοριοδοτούνται οι ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ(είχε παραγίνει το κακό).
ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ!!!!! 1)Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο τα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ να μοριοδοτούνται μόνο με 3 μόρια.Η εξειδίκευση είναι απαραίτητη στην ειδική αγωγή (εξάλλου το πρόγραμμα ΕΣΠΑ στην Παράλληλη στήριξη ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τους εκπαιδευτικούς να επιμορφώνονται). Το δίκαιο θα ήταν να μοριοδοτούνται με 3.5 ή 4 μόρια. 2)Επίσης είναι παράλογο ένα ακαδημαϊκό κριτήριο(μεταπτυχιακό) να μοριοδοτείται το ίδιο με ένα κοινωνικό κριτήριο(αναπηρία).Πώς γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια να έχουν αυξηθεί τα ΑΜΕΑ στη ΘΕΣΣΑΛΙΑ;Φταίει το ....νερό; Να ελέγχονται οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία από επιτροπή κάθε χρόνο, όπως ελέγχονται και οι μαθητές με αναπηρία , προκειμένου να συνεχίσουν την παράλληλη στήριξη. 3)Να μοριοδοτείται και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου. 4)Καλό είναι πάντως που ΔΕ μοριοδοτούνται οι ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ(είχε παραγίνει το κακό).